Blog Entry

En aquesta vida tot és temporal

diumenge, 20 de desembre del 2009 by Marta M.Q. , under

Ja he vist Elegy, la penúltima pel·lícula de la Isabel Coixet. M'ha agradat la química entre Ben Kingsley i Penélope Cruz, i se'ls hi ha de reconèixer la seva bona actuació (aquí ella m'ha captivat i l'he vist especialment bonica, i això que en general no em convenç en cap sentit). Ara em queda llegir El animal moribundo de Philip Roth, la novel·la curta en la que es basa el film.

"El tiempo pasa mientras miras a otro lado", diu Kingsley, que representa un home madur que s'enamora d'una jove estudiant de la seva classe. Avui dia, en un món on ningú vol envellir, la majoria viu aferrant-se a la eterna joventut: passant-ho bé, sent independent i de pas egoïsta, i pensant que tot és indestructible i sense data de caducitat. Però, com diu Kingsley, al pujar en una muntanya russa ets conscient que en breu l'atracció es pararà i que el xut d'adrenalina s'haurà esfumat. Com la bellesa. Com la innocència. I com tantes altres coses.

Fotografia: Kalafudra

5 Responses to 'En aquesta vida tot és temporal'

20 de desembre del 2009, a les 9:31

Comment by maria.

Sí la pel·lícula la vaig trobar que estava bé.A veure el llibre.Ja ens diràs alguna cosa^-^.

20 de desembre del 2009, a les 15:27

Comment by Elfreelang.

Pel.lícula excel.lent on ,la Penelope , feia una interpretació brillant que reconec em va sorprendre, i el llibre l'havia llegit abans de veure la pel.li, amb el perill que la peli em decebés però no, no ho va fer.

20 de desembre del 2009, a les 15:29

Comment by Elfreelang.

Excel.lents tant el llibre com la pel.lícula, i comparteixo la teva opinió sobre la Penelope

21 de desembre del 2009, a les 2:27

Comment by Marta M.Q. .

Doncs ja comentaré quan llegeixi el llibre, que ara estic amb Millenium 3 ;)

Per si us interessa, El Periódico ha publicat un conte de Nadal escrit per la Coixet:

http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=672201&idseccio_PK=1021&h=

21 de desembre del 2009, a les 8:21

Comment by Jesús M. Tibau.

el llibre és molt bo, però jo sempre recomano Patrimonio, de Philip Roth, tot i que això depèn dels gustos

Publica un comentari a l'entrada