Blog Entry

¿Quién mató a Laura Palmer?

dijous, 21 de gener del 2010 by Marta M.Q. , under

El agente Cooper, quien comparte similitudes con Humphrey Bogart, investiga la muerte de la joven Laura Palmer en un pueblo llamado Twin Peaks. Esta serie de David Lynch de los anos 90 muestra cómo en un sitio bello y apacible sucede este terrible suceso y, a partir de ahí, como quien tira de un hilo, se va destapando todo lo más vergonzoso y horrible ocultado detrás de una fachada idílica: Twin Peaks, un lugar donde nada es lo que parece ser, donde todos están relacionados y en el que todos sus habitantes ocultan secretos. Lynch nos revela la mayoría de los pecados capitales, que primero están cubiertos de buenas maneras, belleza, inocencia... pero luego se van desvelando a través de cortinas rojas de terciopelo, cassettes, pájaros...

¡Una serie adictiva que no hay que perderse!

PD: Ahora empiezo la 2a temporada...

Fotografía: Chris vs Cinema

4 Responses to '¿Quién mató a Laura Palmer?'

21 de gener del 2010, a les 11:58

Comment by maria.

Me'n recordo ben bé encara de la polèmica que va aixecar aquesta série quan la van estrenar.Sortia en totes les revistes...I fins i tot de l'assassí.No la vaig veure,però tampoc penso que la pugui veure mai.Recordo massa a l'assassí.

21 de gener del 2010, a les 12:10

Comment by L'illa dels monstres.

Precisament jo la vaig començar fa poc. El que m'hagi costat tant posar-m'hi té una excusa: fa anys em van dir la resposta a la pregunta crucial amb la que titules el post, i clar, li vaig agafar certa ràbia, tot i ser un producte Lynch. Ara vaig pel capítol 9, i m'està semblant molt gran.

22 de gener del 2010, a les 4:21

Comment by Marta M.Q. .

Maria: Fins ara semblava com que ja estava bastant sentenciat qui era l'assassí, però la cosa no deixa de complicar-se...

L'illa dels monstres: Jo també la he començat fa res, una setmana o així! Doncs que simpàtica la persona que t'ho va desvelar! A mi això em va passar amb El sexto sentido :S
Ara vaig pel primer de la 2a temporada, em sembla que és el capítol 9! M'ha enganxat molt aquesta sèrie...

22 de gener del 2010, a les 11:16

Comment by òscar.

Una sèrie de culte. Lynch en estat pur.

Publica un comentari a l'entrada