Blog Entry

Vincent de Tim Burton

dissabte, 30 de gener del 2010 by Marta M.Q. , under

Vincent, curtmetratge de Tim Burton realitzat l'any 1982, és una petita joia d'uns cinc minuts que jo desconeixia completament i que us recomano. Aquí ja veiem un Burton obscur i misteriós a través del Vincent, un nen de 7 anys solitari i imaginatiu que està obsessionat amb l'actor Vincent Price i la vida d'aquest, així comb amb els contes d'Edgar Allan Poe, "en lloc de llegir còmics d'acció com d'altres nens". El petit Vincent, que va intercalant realitat i ficció, s'inclina per allò malèfic i fa experiments 'mentals', com què li faria a la seva tieta o al seu gos. Vincent pretén evadir-se d'una realitat depriment i buida.

Fotografia: Gamuza

9 Responses to 'Vincent de Tim Burton'

30 de gener del 2010, a les 15:29

Comment by Elfreelang.

Deu ser molt interessant i per cert saps on es pot trobar el curtmetratge?

31 de gener del 2010, a les 3:09

Comment by Bargalloneta.

és un curt genial!
sino has vist Frankenweenie també te'l recomano, és tan o més impactant que VIncent.
A mi és que m'encanta en Burton i estic esperant amb candeletes Alicia , tot i que el conte no m'agrada gens!

31 de gener del 2010, a les 6:08

Comment by Marta M.Q. .

Mira Elvira, aquí tens el link:
http://www.youtube.com/watch?v=nBhrkVuvkCE&feature=related

Ja diràs què t'ha semblat!

Bargalloneta: Ara mateix he acabat Frankenweenie, merci per la recomanació! Es fa estrany la barreja Walt Disney i Burton, i la història s'assembla molt a Vincent! Potser m'ha agradat més la d'animació. Per cert, al 2012 Burton farà el remake de Frankenweenie!

31 de gener del 2010, a les 11:45


M'agrada molt Tim Burton però no he vist Vincent. D'aquest director me va entusiasmar "Big Fish" i esper amb moltes ganes "Alícia al País de les Meravelles", a veure què tal :) M'apunt Vincent.

31 de gener del 2010, a les 13:36

Comment by maria.

Fa bona pinta.Em miraré l'enllaç i ja et diré el què^^.

1 de febrer del 2010, a les 6:51

Comment by Eulàlia.

ei m'encanta!
més recomanacions d'aquest estil?

1 de febrer del 2010, a les 7:27

Comment by Marta M.Q. .

caterinacortes: A mi també m'agrada molt Tim Burton, especialment Big Fish i Sweeney Todd. I també tinc moltes ganes de veure Alicia, tot i que de petita em feia por la peli de Disney!jeje

maria: Sí, ja em diràs ;)

Eulàlia: m'alegro!:) ahir vaig estar mirant curts i et recomano: Parcialmente nublado (el passaven als cines abans d'Up), Tin Toy (precedent de Toy Story) i Lifted; els trobaràs tots a Internet, ja em diràs! ;)

2 de febrer del 2010, a les 9:18

Comment by Eulàlia.

ei, genial el dels núvols... aiss. que tovets.. quines ganes de tombar-se a sobre!

Gràcies per les recomanacions!

2 de febrer del 2010, a les 12:10

Comment by Marta M.Q. .

M'alegro que t'hagin agradat ;) jo també tinc especial devoció per aquest dels núvols! un petó

Publica un comentari a l'entrada