Blog Entry

Mentiras y prisiones

dimecres, 3 de març del 2010 by Marta M.Q. , under




An education me ha encantado, como ya esperaba. Carey Mulligan está espléndida -al estilo de Audrey Hepburn o Audrey Tatou- encarnando una joven de 16 años que descubre un nuevo y maravilloso mundo de la mano de un hombre ya maduro (Peter Sarsgaard). Deslumbrada por este universo de arte, belleza y lujos recubierto además de amor y de la sensación de sentirse madura, Jenny (Mulligan) se va alejando de su educación, de sus estudios. A veces no todo lo que reluce es oro... ni lo único en esta vida es la diversión.

PD: Preciosas las escenas de la pareja en París...


Hacía bastante tiempo que no veía una buena película española. Celda 211 lo es. El film habla de un motín en una prisión y de cómo un recién funcionario se encuentra atrapado allí y tiene que mentir y convivir con los presos para sobrevivir. Una historia interesante y bien narrada, con unos grandes actores, especialmente cabe destacar a Luis Tosar. Personalmente este género, el thriller carcelario, no me llama mucho la atención, pero ésta me ha enganchado.

Fotografía: Lorelaycci, Cine Digital


9 Responses to 'Mentiras y prisiones'

4 de març del 2010, a les 0:41

Comment by Eulàlia.

ei, la primera no la he vist, peró celda 211 si i també em va encantar.
i és que lluis tosar clava el personatge de malamadre! el posat, la veu, fa por i respecte de veritat!

4 de març del 2010, a les 3:57

Comment by L'illa dels monstres.

Deu ni do la unanimitat que hi ha amb Celda 211, a tothom li agrada! I jo encara la tinc pendent... a veure quan li dono una oportunitat

salut!

4 de març del 2010, a les 13:07

Comment by maria.

La de Celda 211 encara no l'he vist,però la primera és maquíssima.Amb allò que dius que no és or...ho claves de ple^-^.Com enganyen les aparences de vegades, oi?

4 de març del 2010, a les 16:01

Comment by Elfreelang.

Tinc una llista molt llarga de pel.lis pendents...i hi afegiré la celda 211...gràcies per les recomanacions

5 de març del 2010, a les 4:22

Comment by Marta M.Q. .

Eulàlia: Ja veus, al·lucines amb la veu que fa! El personatge imposa... Et recomano que vegis també An education!

L'illa dels monstres: A mi no em cridava especialment pel tema (i, per què no dir-ho, per ser espanyola) però al final com que tothom deia que estava tan bé li vaig donar aquest vot de confiança i val la pena. Ja em diràs què et sembla!

Maria: Sí, a mi em va encantar. Retrata molt bé la innocència d'una adolescent i aquest enlluernament per algú madur... i, com tu has dit, després tot plegat es queda en res, en aparença i punt.

Elvira: Et recomano les 2! Gràcies a tu :) petons

5 de març del 2010, a les 9:49

Comment by Jordicine.

Estem d'acord, MARTA. 'An education' és una de les pel·lícules més maques i més ben interpretades de l'any. 'Celda 211' en ma encantar. Ara, amb l'estrena de 'El profeta' ja han sortit els de sempre. La pel·lícula francesa --que encara no he vist-- és una meravella i l'espanyola un estrenos TV. Mare meva! Si hi hagués més títols espanyols d'aquesta qualitat tot seria diferent. Un petó, MARTA. M'encanta el teu blog!

5 de març del 2010, a les 12:24

Comment by Marta M.Q. .

Jordi, de moment sempre estem d'acord, no? ;) També tinc pendent El profeta, a veure que tal... Ara estic amb District 9. Moltes gràcies :) Ja saps que a mi també m'agrada molt el teu i et segueixo ben d'aprop! Petons

6 de març del 2010, a les 9:19


Celda 211 és fantàstica, brillant! No sóc molt d'anar al cinema, però aquesta me la van recomanar i em va encantar! Els actors, el context, tot l'argument... una pel·lícula fantàsticament portada!

6 de març del 2010, a les 12:25

Comment by Marta M.Q. .

Albert: Benvingut per aquí! Jo no sóc gaire (per no dir gens) de cinema espanyol i també em va agradar molt, estic d'acord amb tu!

Publica un comentari a l'entrada