Blog Entry

Know-how

dijous, 22 de juliol del 2010 by Marta M.Q. , under

Avui el temps ens ha concedit una treva. D'altres coses no. Pensaments que s'enreden, s'estrenyen, es destenyeixen, que s'allarguen i que a vegades fan curt; les cançons agafades al vol mentre condueixo, l'enyorança del mar i la incertesa de tot plegat són alguns dels culpables. Em van regalar un gp's per si em perdia, llàstima que no em llegeixi el pensament, però almenys sí que em guiarà per anar-m'en lluny, si vull. Tinc ganes de comprar souvenirs inútils, de descobrir restaurants nous, cales desconegudes i sentiments encoberts.
PD: Avui em perdo el concert de Kings of Convenience... Altament recomanats.
Fotografia: Descargar gratis

3 Responses to 'Know-how'

22 de juliol del 2010, a les 3:10

Comment by Bargalloneta.

és bo perdre's de tant en tant!!!!
jo marxo demà!!!
però ens seguim llegin a la tornada
un petó!

22 de juliol del 2010, a les 3:38

Comment by òscar.

No m'hi apunto per que no puc, però no tardaré gaire en "fotre" exactament el mateix: el camp!

22 de juliol del 2010, a les 3:46

Comment by Marta M.Q. .

Bargalloneta: I tant! Quina sort! Jo de moment m'he de conformar amb escapades de caps de setmana! Però aviat vacances! Que disfrutis molt! Fins la tornada, un petó

òscar: Jo estic igual que tu, però almenys podem gaudir dels breaks de divendres a diumenge :)

Publica un comentari a l'entrada