Blog Entry

In & Out

dimecres, 8 de setembre del 2010 by Marta M.Q. , under

Fa res portava dos paraigües a la bossa i ahir que el necessitava, cap. Avui fa sol, porto un paraïgües i tinc més aviat fred -durant la nit, tapada amb els llençols fins la barbeta i amb jaqueteta pel carrer-; ahir, en canvi, plovia i estava acalorada. Venint cap a la feina he vist una gavina que subjectava amb el seu bec el coll d'un colom, ja mort. Acostumada a admirar volar prop del mar aquesta au blanca, serena i majestuosa, aquesta escena tenyida de sang m'ha fet veure una faceta que desconeixia o que potser, tot i documentals o imatges, volia ignorar. Llegint un llibre m'estic adonant de la mecànica de l'(auto)engany: Dir o em diuen tal cosa. Pensar "mentida". I rectificar només interiorment o creure-t'ho, a mitges o del tot.

6 Responses to 'In & Out'

8 de setembre del 2010, a les 6:27

Comment by Mireia.

Incoherències de la vida!

8 de setembre del 2010, a les 13:33

Comment by Elfreelang.

La tardor és tant mogudeta com la primavera...mai saps què posar-te...i les gavines seran belles de lluny però són unes salvatges i a més també carronyeres...i a sobre són l'emblema del PP...

8 de setembre del 2010, a les 13:59

Comment by maria.

I ara imagina't pensant tots els dies la mateixa cosa,que no tinguéssim aquestes contradiccions...no et sembla que ens avorriríem?^^

8 de setembre del 2010, a les 16:05

Comment by Eva.

A mi m'ha passat una cosa semblant però pitjor.
Em vaig deixar les finestres del cotxe obertes i va ploure, les vaig tancar durant uns dies i quan pujava em moria de la calor, ahir les vaig tornar a deixar obertes i va tornar a ploure.
La natura va encontra meva o sóc jo?

9 de setembre del 2010, a les 11:22

Comment by Jordicine.

Un títol molt cinematogràfic, MARTA M.Q. Un petó i fins aviat. El temps té aquestes coses!

12 de setembre del 2010, a les 6:40

Comment by Marta M.Q. .

Mireia: I tant! Contradiccions...

Elvira: Ben cert. La tardor és època de canvi. Jeje, m'ha fet gràcia això de l'emblema ;)

maria: Sí, suposo que no sabem viure sense donar-li a tot mil voltes, sense canvis i replantejaments...

Eva: Ostres això també és un llei-de-murphy típic ;) A vegades la natura ens juga malles passades!

jordicine: Doncs mira que no he vist la peli! La recomanes? Petons

Publica un comentari a l'entrada