Blog Entry

The Flood

dimecres, 6 d’octubre del 2010 by Marta M.Q. , under

Molt sovint em quedo anclada amb els ulls al terra, amb por d'anar a la deriva com les idees que plasmo en paperets després perduts o d'altres que moren annegades en l'oblit; com amb por de ser jutjada per mirades intruses, despullada degut als meus ulls tristos o al mig somriure que esbosso; com si sentís que jo estic en una bombolla o que potser hi són els altres. I m'obligo a mirar amunt, més enllà de la sorra o de les pedretes que se'm fiquen dins de les ballarines.
Banda sonora d'aquest post: The Flood, Katie Melua.

4 Responses to 'The Flood'

6 d’octubre del 2010, a les 12:56

Comment by maria.

No estiguis trista...Que maques les cançons de la Katie Melua.

6 d’octubre del 2010, a les 13:21


Por mucho que uno se sienta seguro de sí mismo, en alguna ocasión a tenido la sensación de ser juzgado. Puede ser positivo en ocasiones porque hace que te plantees que estas haciendo. Creo que nadie tiene poder para juzgar a otra persona y que es uno mismo quien debe realizar esta tarea.
*Gracias por la canción (ya esta en mi Itunes)

7 d’octubre del 2010, a les 1:52

Comment by Estike.

las ideas nunca mueren, aunque no tenga mucho que ver me ha recordado a una frase genial (una de tantas...) de los Hermanos Karamázov;

«En verdad, en verdad os digo que si el grano de trigo caído en la tierra no muere, queda solo; pero si muere, produce fruto.»
San Juan 12, 24‑25

25 d’octubre del 2010, a les 4:29

Comment by Marta M.Q. .

maria: M'encanta la Melua! A happy place és molt xula tb!

Marienkafer: El poder de influencia de los demás sobre la vida de uno mismo es bastante grande, desgraciadamente. Lo queramos o no. Ojalá la mayoría de decisiones dependieran de nosotros exclusivamente. Me alegro que te gustara la canción!:)

Estike: Sí, y los recuerdos tampoco mueren.
PD: Lo que no mata, enriquece, no?

Publica un comentari a l'entrada