Blog Entry

Un día me perdí y no he vuelto a saber de mí

dilluns, 8 de novembre del 2010 by Marta M.Q. , under

Era un día cualquiera. No sé qué hizo saltar ese click. La duda creó unas fisuras y yo me desbordé. O me erosioné, depende del lado de la presa. Soy una experta en alargar sentimientos y situaciones: abrir el grifo, cerrarlo. Hablar y callar. Un 'no lo sé' intermitente pero tozudo. Y en estos intermedios de indecisión me dedico a robar tiempo donde no lo hay para llenar vacíos y correr, correr no sé dónde, pero nunca detenerme. Un día me perdí y no he vuelto a saber de mí.

7 Responses to 'Un día me perdí y no he vuelto a saber de mí'

9 de novembre del 2010, a les 9:12

Comment by Bargalloneta.

Doncs compte!! perquè a vegades és difícil de retrobar-se!! ho dic per experiència!!!+petons

9 de novembre del 2010, a les 11:12


La casualidad ha querido que hoy cruzara por mi mente la frase: me busco y no me encuentro, dejaré de buscar y me encontraré.

Yo también me dedico a robar tiempo, para un último café, una última conversación, un último abrazo... Los "no lo sé" que muchas veces decimos pero por dentro son un "lo sé pero no lo diré".

Espero que te encuentres pronto, un beso.

9 de novembre del 2010, a les 11:58

Comment by Estike.

correr para no pensar, correr para dejar los sentimientos atrás, correr para atrapar el futuro y correr para vivir más. Es bueno de vez en cuando, pero de tanto correr uno se desgasta y debe descansar, y cuando llegue ese día puede que te encuentres con tu "yo perdido" y te pida explicaciones por el tiempo que ha estado buscándote.

9 de novembre del 2010, a les 14:45

Comment by S.N..

Jo em perdo,però de moment sempre torno....

9 de novembre del 2010, a les 15:46

Comment by maria.

M'agrada com sona...no m'agrada sentir-ho.

10 de novembre del 2010, a les 7:53

Comment by òscar.

Qualsevol lloc, fins i tot el laberint més estrany, té una sortida.
I, al menys, :) mentre correm anem fent exercici!!!

12 de novembre del 2010, a les 12:33

Comment by Las cosas que nunca se dicen....

Trobar-me perdut. Si ho penso amb calma, profundament, i em pregunto quina n'és la causa, ¿No és aquest el primer pas per alliberar-me d'aquesta emoció? Potser les emocions em desborden. Potser estic carregat d'experiències que em desterren en un laberint, on només puc sentir-me perdut, sense sortida. Però, si aconsegueixo veure-hi clar, alliberant-me de tot allò que passa pel meu cap, que em condiciona, que em jutja a mi, als altres i la meva situació, potser així sabré que mai he estat perdut. Sempre he estat aquí i ara.
Una abraçada.

Publica un comentari a l'entrada