Blog Entry

Mode on

dijous, 6 de gener del 2011 by Marta M.Q. , under

Avui m'he llevat a quarts de nou, he passat per davant del menjador i de reüll he vist tots els regals ben col·locats sobre el sofà. Tots dormien encara però jo no he parat de donar voltes. Ahir vaig veure per primer cop la cavalgada de Reis de Barcelona i em va agradar molt, com si fos Carnestoltes.
Un cop tots hem estat dempeus, han tancat la porta per augmentar la sensació de misteri i he vist el meu pare en un racó filmant, com cada any, tots els regals que ens esperaven allà ajaguts. No hem esmorzat fins gairebé les dotze i per primer any els regals seguien sense obrir-se. La gana i el neguit competien per igual però al final per votació popular hem atacat la taula. El meu pare ha recordat quan jo, de ben petita, vaig fer un discurs darrere el sofà de l'antic pis, amb una corona al cap; recordo la imatge del vídeo, però no pas què deia ni quin any va ser, ni tan sols estic segura que fos per Reis, potser va ser per alguna mena de recital o obra teatral. M'agrada jugar a recordar. M'agrada seguir sent petita.

8 Responses to 'Mode on'

6 de gener del 2011, a les 12:19


Espero que te haya gustado todo lo que te han traído. En mi casa tenemos la tradición de abrir un regalo cada uno e ir dando la vuelta.
Yo diría que recordar es lo mas que puedo pedir, significa que has vivido, que te han pasado cosas. Volver a la "infancia" de vez en cuando sirve para rejuvenecerte y sentirte mejor, saltar, gritar, reír sin motivos y pasártelo genial.

No dejes de recordar ;)

6 de gener del 2011, a les 12:28

Comment by maria.

Quina màgia...^-^Espero que t'hagin portat moltes cosetes.

6 de gener del 2011, a les 12:30

Comment by Elfreelang.

és la màgia dels reis mags que ens transporta a llocs antics de la memòria d'infant que conservem

7 de gener del 2011, a les 3:44

Comment by òscar.

Seguir sent petits ens fa més senzill ser grans. I el dia de Reis encara més.

7 de gener del 2011, a les 16:29

Comment by S.N..

Ho veieu com els Reis sí que existeixen? Qui ho diu que no? És el dia més màgic de l'any. M'encanta.

10 de gener del 2011, a les 10:50

Comment by Jordicine.

Petita i sense preocupacions, clar que sí, MARTA. Jo, la cavalcada, la vaig veure a Palamós. Els Reis arriben per mar. És molt bonic. Petons.

13 de gener del 2011, a les 4:14

Comment by Leti.

Jo també ho visc amb la mateixa il·lusió que tu i m'agrada sentir-me petita en el moment d'obrir els regals. Perquè quan era petita és quan més feliç vaig ser.
Ets un encant Marta, ets tot sensibilitat i tendresa. No canviis mai!

Leti

15 de gener del 2011, a les 8:30

Comment by Marta M.Q. .

Marienkafer: Sí, los reyes fueron muy bien!Espero que también los tuyos! En mi casa es un caos el ritual de abrir regalos! jeje. Me lo pasé muy bien ese día. Lástima que no siempre podamos ser pequeños e inocentes. Un beso

maria: Sí, va ser genial! espero que per tu també!

òscar: tu ho has dit! És un break que s'agraeix molt!

SN: Sí, és màgic! Sant Joan també m'agrada molt...

jordicine: Bé, això de petita i sense preocupacions...jeje. Ja m'agradaria! però per un dia, sí! ;) Que maco ha de ser aquesta arribada per mar! Un petó!

Leti: Tu també ets un encant! Moltes gràcies per les teves paraules. Tinc moltes ganes de veure't i posar-nos al dia! Un petonàs!

Publica un comentari a l'entrada