Blog Entry

Transició

divendres, 11 de febrer del 2011 by Marta M.Q. , under

"H. Mubàrak ha dimitit". Quan a les sis de la tarda he rebut aquest missatge se m'ha il·luminat la cara i he esbossat un somriure. Estic feliç pel poble egipci. Hi vaig estar fa unes setmanes i li vaig agafar apreci a aquella terra, a la seva gent, als seus problemes que semblaven confluir en aquest gobernant aferrat al poder durant trenta anys. Avui és el principi del fi de la seva situació. Queda molt de camí per recòrrer, però per fi Egipte és lliure. M'hagués agradat estar allà per viure aquest alliberament.

2 Responses to 'Transició'

11 de febrer del 2011, a les 13:32

Comment by Elfreelang.

Molt bona noticia ara a veure com segueix!

14 de febrer del 2011, a les 7:14

Comment by Jordicine.

Aviam que ve ara. Jo també hi vaig ser fa uns anys i em va encantar. Un petó, MARTA M.Q.

Publica un comentari a l'entrada