Blog Entry

24-25

divendres, 29 d’abril del 2011 by Marta M.Q. , under

D'aquí uns anys recordaré que vaig complir 25 anys el dia que Guillermo d'Anglaterra i Kate Middleton es casaven. De moment m'han regalat un vestit blanc d'estiu, però no el podré estrenar. Diuen que aquesta tarda plourà, tot i que ara el sol treu el cap, tímid. Ahir vaig veure Tokio Blues i, com el llibre, no em va convéncer. Últimament m'he aficionat a Lost (sí, una mica tard) i Fringe no està malament tampoc. I per tocar de peus a terra, How I met your mother de tant en tant. Però unes altres cinc pel·lícules de la biblioteca m'esperen al costat del reproductor i no hi ha manera, per això no m'agrada enganxar-me a sèries. La 'pecosa' de Lost, m'has dit algun cop, i m'agrada, no sé ben bé per què.

7 Responses to '24-25'

29 d’abril del 2011, a les 2:08

Comment by òscar.

Per molts i molts anys, Marta!

El meu dia és l'11-M: poca cosa a comentar :(

29 d’abril del 2011, a les 6:31


Felicidades por ese cuarto de siglo! Aunque no puedas estrenar ahora el vestido seguro que el día que puedas te hará mas ilusión y quien sabe que mas caerá ;) De la película no se que hacer, tengo demasiado que ver y muy poco tiempo así que seguramente esperaré... Yo no tardaré mucho en ponerme con Lost, hay que tener tiempo para esta série, o eso me han dicho, las otras de momento también esperarán.

Felicidades, sopla bien fuerte y pásalo genial, un beso!

29 d’abril del 2011, a les 12:37

Comment by maria.

Felicitats!Espero que hagi estat un gran dia.

30 d’abril del 2011, a les 13:25

Comment by Elfreelang.

Per molts anys!!!!

1 de maig del 2011, a les 14:30

Comment by S.N..

Jo també miro lost amb molt de retard i molt a poc a poc. Fa un any que vaig començar i vaig per la temporada 4 però vaja, ja farem.
I també m'agrada la "pecosa" però bruta, despentinada i suada; no als anuncis de loreal porque yo lo valgo...

3 de maig del 2011, a les 4:55

Comment by Marta M.Q. .

Moltes gràcies per les vostres felicitacions! :)
I gràcies per preguntar per la tortícoli (encara que responc amb retard), ja estic millor tot i que em va durar una setmana!
PD: Ja he acabat la 1a temporada de Lost!Encara en queden 5! S.N. t'està agradant? a tu ja et queda poc!

3 de maig del 2011, a les 13:22

Comment by S.N..

Sí, m'està agradant!! Crec que ara començo la temporada que no s'enten res però jo de moment l'entenc més o menys...bé, com s'enten lost: pensant "ja es resoldrà, no?" ;)

Publica un comentari a l'entrada