Blog Entry

La felicitat

divendres, 28 d’octubre del 2011 by Marta M.Q. , under

Quan tot funciona, em costa més posar-me a escriure. Com deia Tolstoi, la infelicitat ens diferencia de la resta. Últimament tot gira al voltant de vestits de núvia, armaris pel pis, paperassa burocràtica i mil somriures -tot i amagar moltes preguntes-. La imprevisibilitat està a l'ordre del dia, amb pluja i sol, canvis d'última hora a la feina, cançons agafades al vol. No m'agrada que em baixin les mitges, arribar tard, sentir que vull fer tantes coses i que passa el temps massa ràpid. Però avui ja és divendres tarda, i d'aquí poc vacances d'"estiu" i tot seguit ja tindrem el desembre aquí. Quan ho comentem, no ens ho creiem. 

6 Responses to 'La felicitat'

28 d’octubre del 2011, a les 12:56

Comment by maria.

La meva predicció és...et cases!

30 d’octubre del 2011, a les 4:35

Comment by Elfreelang.

Dona ja ho diuen que per a escriure no valen mitges tintes( ni caigudes) si s'està trist potser tens més tirada a escriure i si estàs molt contenta també...els dies passen vertiginosos però jo abans de pensar en l'estiu vinent prefereixo pensar en el nadal

31 d’octubre del 2011, a les 8:11


:O te casas? Enhorabuena!! Me alegra mucho que estés feliz, a mi me pasa un poco al contrario, ahora no es un buen momento y casi no tengo ganas de escribir. Leyéndote me doy cuenta, como dices, de que el tiempo pasa muy rápido, que hace nada celebrábamos año nuevo y ya esta otra vez acechando. Espero que te dure muuuucho este momento de felicidad!

Un beso y un abrazo!

31 d’octubre del 2011, a les 10:00

Comment by Marta M.Q. .

De moment no em caso! El que passa és que la gent del meu voltant sí! Una se sent feliç quan les persones més properes ho són.
Jo crec que el cantó tràgic ens fa més creatius i quan tot va bé, a vegades no calen paraules. Per cert Elvira, em referia a que d'aquí deu dies me'n vaig de vacances, que encara no he fet les d'estiu! petons a les 3!

3 de novembre del 2011, a les 11:18


Ens havies despistat, eh! Jajaja. Es bo que els del voltantr teu també siguin feliços. Un petó, MARTA M.Q. Jordicine.

3 de novembre del 2011, a les 12:06

Comment by Marta M.Q. .

Jeje doncs sí, Jordi! :P però diuen que això s'encomana... Tot arribarà! Espero que estiguis bé! Petons

Publica un comentari a l'entrada