Blog Entry

'Loud' tour

dijous, 15 de desembre del 2011 by Marta M.Q. , under

Avui m'ha sorprès que la majoria de diaris lloessin el concert de la Rihanna d'ahir a la nit al Palau Sant Jordi i que alguns hagin negat el retard de l'hora de l'actuació -que, segons les meves entrades, començava a les 21 hores i no passades les 21.30h-. Recordem que, a més, es va canviar el dia del 6 al 14 de desembre de forma bastant imprevista. Però, sobretot, la primera part (fins passades les 22.30h)va ser més aviat insuls, amb mala qualitat de so i amb falta de motivació per part de la cantant, tant per cantar com ballar (que, a mitja part, es va disculpar dient que l'hotel estava allunyat).Molts moviments eròtics, això sí. A partir d'Unfaithful, vestida amb un preciós vestit groc, va demostrar més fermesa a l'hora de cantar i es va començar a posar el públic a la butxaca, així com amb les cançons que van sonar a continuació: California King Bed, Rude Boy, Love the way you lie... Sens dubte, em quedaria amb la última, el seu darrer single We found love, que va ser el clímax de l'espectacle. El concert es va acabar i jo sentia que per mi tot just començava.

2 Responses to ''Loud' tour'

16 de desembre del 2011, a les 3:27

Comment by Elfreelang.

Fa temps que no estic a la page en novetats musicals, l'única cosa que sé d'aquest concert és el que has dit tu...

16 de desembre del 2011, a les 11:23


Vaya, no paras quieta! Que pena que te quedaras con ganas de mas, pero mejor eso que nada ;)

Un beso!

Publica un comentari a l'entrada