Blog Entry

Segones rebaixes d'estiu

divendres, 24 d’agost del 2012 by Marta M.Q. , under

El setembre s'acosta. Les peces rebaixades ja es troben al final del tot de les botigues i ara sembla que queda malament rebuscar entre aquelles sobres ara que la tenda ja és plena de roba nova (i de tardor!). Estem a les terrasses dels bars i ja fosqueja més d'hora; alguns diuen que ja no s'enrecorden de les vacances i que no han pogut descansar. Jo tinc la sensació que no ha estat estiu o, més ben dit, que no he disfrutat d'ell i me n'adono que m'han quedat moltes coses pendents per fer (l'any que ve...). Però d'aquí una setmana sentiré les rodetes de la maleta tremolar damunt l'asfalt, igual de neguitoses que jo per anar lluny i viatjar en tots els sentits i amb tots els sentits. 

3 Responses to 'Segones rebaixes d'estiu'

24 d’agost del 2012, a les 3:41

Comment by Elfreelang.

si setembre s'acosta....fosqueja i a sobre com que estem avançats al temps real i l'hora no és la que és ,a l'octubre ens enfosquirem de cop i volta...agafes vacances o és que tornes? sigui com sigui felices segones i terceres rebaixes!

24 d’agost del 2012, a les 3:48

Comment by Marta M.Q. .

Elvira! Com estàs? què tal les vacances? a mi em queda una setmana i vacances! Tinc la sensació que he estat tot l'estiu esperant aquest moment, potser per això no he gaudit gaire de l'estiu... Espero que tot bé! Petons

29 d’agost del 2012, a les 2:03

Comment by Jordicine.

Crec que tindrem una tardor duríssima. Aviam...

Publica un comentari a l'entrada