Blog Entry

Lady Blue Shanghai de David Lynch

dimecres, 19 de maig del 2010 by Marta M.Q. , under

Lady Blue Shanghai és un anunci-curtmetratge de 16 minuts dut a terme per David Lynch per encàrrec de la prestigiosa firma de moda Dior. Marion Cotillard (m'encanta! Llàstima que el que fa del seu amant no em fa el pes...) és la protagonista d'aquesta obra, envoltada de la característica aureola de misteri de Lynch, amb elements essencials com la música, el dejà vú, les cortines vermelles o els homes amb vestit. La Pearl Tower de Shanghai, un tocadisc encès o un bolso aparegut com per art de màgia són alguns dels objectes carregats de significat, i tot plegat conforma una minihistòria blava reflexada en els preciosos ulls blaus de Cotillard.

Fotografia: Style Frizz

5 Responses to 'Lady Blue Shanghai de David Lynch'

19 de maig del 2010, a les 11:57

Comment by Bargalloneta.

cada vegada m'agrada més aquesta dona!!!!!

19 de maig del 2010, a les 13:35

Comment by maria.

Angoixant aquests passadissos d'hotel.A mi també m'agrada aquesta actriu.

19 de maig del 2010, a les 22:50

Comment by Bargalloneta.

ja l'he vist complert... molt lynchanià no????
i em ratifico .... ella és preciosa!!!

20 de maig del 2010, a les 10:55


porque ahora lo lynchiano es lo que se lleva aunqeu no se sepa muy bien el porqué


WANG BING ESTIKE

20 de maig del 2010, a les 12:52

Comment by Elfreelang.

A mi també m'agrada moolt!

Publica un comentari a l'entrada