Blog Entry

City of Stars (La La Land)

dimarts, 31 de gener del 2017 by Marta M.Q. , under

Sóc del bàndol que pensa que no n'hi ha per tant, amb La La Land. És una pel·lícula que té un argument tòpic, amb escenes que ja ens sonen d'altres musicals clàssics, com Cantando bajo la lluvia, tot entretingut i melancòlic però previsible (i d'una durada massa llarga). És cert que Emma Stone ens sorprén amb la seva veu i la seva actuació, deixant a un segon pla en Ryan Gossling, que ho fa simplement correcte (ni molt menys a l'alçada d'Ewan McGregor a Moulin Rouge, per exemple). És cert que els colors i les coreografies de la pel·lícula i, per suposat, la BSO, estan molt ben fetes. (!)* Però res de tot plegat em va captivar i em va sorprendre, només em va enamorar el desenllaç, l'últim quart d'hora on, per fi, ens sobten amb un unhappy end, un final que fa tocar de peus a terra i emociona perquè, sí, així és la vida.

*No seguir llegint si no voleu ser espoilejats! :)

4 Responses to 'City of Stars (La La Land)'

31 de gener del 2017, a les 5:32

Comment by Sergi.

Avui deu ser el dia nacional de criticar La La Land. Tothom la pintava molt bé i avui ja he llegit unes quantes crítiques negatives. No pas que sigui una bírria, però sí que 'no n'hi ha per tant'.

31 de gener del 2017, a les 5:48


ja m'has espatllat el final!

31 de gener del 2017, a les 6:09

Comment by Marta M.Q. .

Sí, Xexu, sembla ser que la opinió està molt dividida!

Perdona pons007!!! M'he deixat de posar un símbol de spoiler, ja ho he arreglat. Espero que em segueixis llegint i no em maleeixis gaire :)

18 de febrer del 2017, a les 8:37

Comment by maria.

Sóc de les que com més passa el temps més m'agrada La la land.

Publica un comentari a l'entrada