Blog Entry

Amor III

diumenge, 31 de gener del 2010 by Marta M.Q. , under ,

Ella le hace creer que cree lo que él dice. Él no cree una palabra de lo que ella expresa en voz alta y se lo dice abiertamente, a lo que ella responde callando. Ellos desean creer que son felices. Yo soy el tercero en discordia y sé que no lo son ni lo serán: por aquello que dicen y por cómo lo dicen y, sobre todo, por todo aquello que nunca se dirán.

(by me en homenatge a Amor I y Amor II de Raúl Brasca)


PD: Ara que ja se saben les nominacions pels Oscar 2010, faig les meves apostes:

Mejor actriz de reparto: Anna Kendrick (Up in the Air)

Mejor actor de reparto: Christph Waltz (Malditos bastardos)

Mejor actriz principal: Sandra Bullock (The Blind Side)

Mejor actor principal: Colin Firth (Un hombre soltero)

Mejor director: James Cameron (Avatar)

Mejor película: Avatar

Mejor película de animación: Up de Pete Docter

Mejor película de habla no inglesa: La cinta blanca de Michael Haneke

Per a més informació: cinencuentro


4 Responses to 'Amor III'

2 de febrer del 2010, a les 13:00

Comment by maria.

Em miraré les candidatures i ja apostaré...ostres apostes per la Sandra Bullock abans que la Meryl Streep?De fet,m'agraden molt totes dues i a la Sandra Bullock encara no n'hi han donat mai cap.

P.D:Aquells silencis d'algunes relacions, de vegades fan tan mal...molt bo el teu relat.

2 de febrer del 2010, a les 23:17

Comment by Bargalloneta.

Haurem de parlar tu i jo molt seriosament eh??? la Bullock????? (jejejeje)
En fi jo estic indignadíssima... ja ho llegiràs!

Del microrelat, m'has tocat la fibra més sensible... tinc una amiga en aquesta situació i no sé pas com resoldre-ho però dubto que sigui mai feliç... encara que ho vulgui disimular!
petonets

3 de febrer del 2010, a les 15:34

Comment by Elfreelang.

Microrelat molt suggeridor... de les apostes dels oscars ni idea encara que sembli mentida no n'he vista ni una...

5 de febrer del 2010, a les 2:31

Comment by Marta M.Q. .

Maria: A mi ni la Bullock ni la Streep em fan el pes, però com tu dius la Bullock encara mai ha estat premiada...

Bargalloneta: Jajaja, no t'enfadis amb mi, és més que res una intuició que guanyarà la Bullock :P justament després d'escriure el post al programa Divendres van apostar per la Bullock també i van justificar-ho dient que ens ha acompanyat amb tantes comèdies i alguns drames i que fins ara no ha rebut cap recompensa. Em sap greu això de la teva amiga, però sens dubte qui ho ha de resoldre és ella... petons!

Elvira: Gràcies!A veure si trobes un raconet per veure'n alguna, o si no sempre les pots mirar per Internet! :)

Publica un comentari a l'entrada