Blog Entry

Reality bites

divendres, 22 de gener del 2010 by Marta M.Q. , under

"...I aquell petó es va allargar deu anys, milions de vivències comprimides en una pastilla expulsada en un sospir. Havíem començat amb la majoria d’edat i vam acabar hipotecats fins al coll, en tots els sentits. A partir d’aquell petó, tot va ser com una muntanya russa, amb moltes pujades i baixades, estira i arronses, parèntesis i reconciliacions. A vegades tenia la sensació que ella se m’escapava, que en lloc de dibuixar-la amb els meus dits quan la tocava no feia altra cosa que esborrar-la, o s’esborrava ella pretenent ser invisible, inassolible. Els seus ulls s’aigualien i es dilataven, la seva boca em buscava ferotgement, era meva però no. Al principi de la relació, jo estava avesat a ella. Per aquella època viatjàvem molt, ja fossin escapades arreu de Catalunya o viatges per Europa… Li vaig fer tantes fotografies: amb els ulls clucs en blanc i negre a París, treient la llengua en color a Les Rambles, un somriure de color sèpia a Lisboa, nua a la platja en un blau elèctric i una llum blanca a Grècia… I un dia em vaig adonar que amb el fred van venir els problemes, just quan no es deixava de toquejar el cabell, i s'oblidava (deia ella) de respondre'm missatges o retornar-me trucades, quan el silenci va ofegar les seves paraules i els petons van esdevenir més escuets".*

*Paràgraf del relat que estic escrivint.

7 Responses to 'Reality bites'

22 de gener del 2010, a les 9:42

Comment by òscar.

Doncs aquest relat amb bocinets de realitat apunta bé. Amargament bé.

22 de gener del 2010, a les 10:09

Comment by Elfreelang.

Jo també crec que pinta molt bé...podrem llegir el relat senser ?

23 de gener del 2010, a les 5:13

Comment by Anna Sant i Ana.

ara ens deixes amb l'ànsia de llegir el relat sencer.
paciència doncs

23 de gener del 2010, a les 7:38

Comment by Marta M.Q. .

Gràcies als tres! :) Encara estic treballant en el relat, de moment porto quatre pàgines. A veure si quan l'acabo puc posar un link amb el relat sencer!

23 de gener del 2010, a les 7:57

Comment by Bargalloneta.

Doncs si només portes quatre pàgines....com serà el relat sencer?? per què de moment el trobo més que interessant i com diu l'Òscar realitat pura. Endavant!

23 de gener del 2010, a les 12:56

Comment by maria.

Sona bé.M'agrada...a veure quan el veure'm sencer^-^.

24 de gener del 2010, a les 4:53

Comment by Marta M.Q. .

Tindrà, en total, unes 6-10 pàgines segurament. A veure si em desencallo, que últimament estic una mica espessa a l'hora de prioritzar i lligar idees...
Gràcies!! :)

Publica un comentari a l'entrada