Blog Entry

Silenci

diumenge, 7 de febrer del 2010 by Marta M.Q. , under

Ahir i encara avui sono com un piano desafinat quan parlo, una melodia estrident o un xiuxiueig molest. Jo dic que la afonia és conseqüència de la 'mala vida': begudes amb gel, cigarretes, el fred i calor dels locals, el forçar la veu en una discoteca... Ahir per la nit tenia un sopar i va ser força còmic: els meus amics em miraven i reien i a continuació em deien un "què dius? que no t'escolto", "després anem a un karaoke, no?" i coses així, i per rebatre jo feia gestos o que em llegissin els llavis i, si no, un amic em feia de traductor; i, com a última opció, impotent, vaig haver d'optar pel silenci. Em sento com la sirenita, a qui la bruixa li arravassa la veu...

4 Responses to 'Silenci'

7 de febrer del 2010, a les 4:46

Comment by Elfreelang.

de vegades el silenci imposat pot ser un descans i una nova manera de parlar...cuida't!

7 de febrer del 2010, a les 11:36

Comment by maria.

Ai,ai,ai...mira-t'ho com una experiència nova.També pot ser conseqüència d'aquestes temperatures tan boges.
Cuida't molt!

8 de febrer del 2010, a les 0:36

Comment by Eulàlia.

ei,
shhhhhhh
silenci
;)

8 de febrer del 2010, a les 13:40

Comment by Marta M.Q. .

Elvira: Gràcies! Avui sembla que la bruixa m'està retornant la veu :) cuida't tu també!

Maria: Doncs sí, el temps està boig i ens fa tornar bojos a nosaltres! Sort que dimecres torna el sol :)

Eulàlia: Tens raó, no sé estar callada!;)

Publica un comentari a l'entrada