Blog Entry

Repeticions ('nothing comes from nothing')

dilluns, 1 de març del 2010 by Marta M.Q. , under

Tots passem èpoques que ens agafa per escoltar mil cops seguits aquella magnífica cançó que després avorrim i fàcilment oblidem. O dies que estem tristos i ens posem música pausada i empalagosa i d'altres que estem animats (o potser per treure'ns la mandra i activar-nos) i la posem ben alta. O instants en els que se'ns desperten sentiments per una cançó atrapada al vol o potser per res en concret (però nothing comes from nothing...).

Estic escoltant la banda sonora de Sonrisas y lágrimas i m'entra la mateixa nyonya de sempre. Porto dies amb la pel·lícula a la ment, recordant imatges o tararejant cançons. L'he vista incomptables vegades, com Dirty Dancing i Pretty Woman, i ni els films ni la seva música m'han cansat després de tants anys. Sé que no són grans obres d'art, però em porten molts bons records... De petita me les vaig fer meves i ara ja no hi ha qui me les tregui del subconscient. These are a few of my favourite things...

Fotografia: Hiru

7 Responses to 'Repeticions ('nothing comes from nothing')'

1 de març del 2010, a les 14:57

Comment by Clara.

això em passa sempre.. tinc cançons per a cada moment; els tristos, els alegres, els optimistes, els dies dolents.. I quan m'agrada una cançó la puc escoltar mil cops i després no voler-la sentir durant una llarga temporada perquè l'he avorrit...

1 de març del 2010, a les 15:52

Comment by Elfreelang.

És cert que de vegades se'ns arrapa una melodia...reconec que ara de gran la pel´li la trobo excessivament ensucrada i benintencionada però les cançons toquen la fibra de l'emoció...i recordo vagament com quan al final passen perill...el nazisme...emocionant...a més Edelweiss és una cançó tendra, tendra...com un guant de seda...un tros de coto-fluix...

1 de març del 2010, a les 22:55

Comment by Bargalloneta.

AI!!!!!!!!!!!!
és que és una de les meves BSO preferides!!!, has vist el dvd que van treure de luxe de la pel.lícula? n'hi havia dos. Una la peli i l'altre tot d'extres amb molts reportatges... vaig disfrutar tant!!!! pot ser tot lo nyonya que vulguis però no hi ha res com una BSO per animar-te en un dia on els ànims estan per terra... avui estic especialment més d'acord amb el teu comentari del que ja normalment ho estic... ara me la posaré al cotxe!!!!!
petonet

2 de març del 2010, a les 0:08

Comment by Eulàlia.

ei, aquesta banda sonora de sonrisas y lagrimas és d'aquelles que les escoltes una vegada, i t'acompanya tota la setmana. no te n'adones i la cantes a la dutxa, la talaraleges mentre condueixes i la xiules al supermercat. jejeje

Unpetó

2 de març del 2010, a les 12:19

Comment by maria.

Ostres i les mires un munt de cops i no te'n canses...a mi també em passa amb Dirty Dancing i Pretty woman,Armas de mujer...^-^.
Has escoltat la de "Somewhere over the rainbow" de la Judi Garland?(Té el mateix efecte que Sonrisas y lágrimas).

3 de març del 2010, a les 0:37

Comment by Jordicine.

Si no m'equivoco, algunes cançons d'aquesta peli les va cantar (o potser les va reinterpretar després) Al Jarreau, que m'agradava moltíssim. La música forma part de la nostra vida. Un petó.

3 de març del 2010, a les 15:43

Comment by Marta M.Q. .

Clara: Benvinguda! A mi em passa que quan estic trista em poso música melancòlica i quan estic alegre, música ben 'marxosa'. I sí, també sóc de les que escolten mil vegades aquella cançó i després, prou. Gràcies per la teva visita!

Elvira: Tens raó, la peli és 'nyonya', però em segueix agradant. Edelweiss (i la seva BSO en general) és genial...

Bargalloneta: No he vist el dvd aquest que dius, ja el buscaré. Encara la tinc en VHS...jeje.petons!!

Eulàlia: Sí, enganxosa total! jo porto dies amb les cançons al cap, he decidit que tornaré a visionar el film un dia d'aquests i apa, a plorar una mica més, com sempre. Un petó!

Maria: No he vist la de Armas de mujer... Ghost és d'aquestes de les que mai em cansaria. Sí, la cançó que dius també té aquest efecte!;)

Jordicine: Doncs no ho sé, ja investigaré ;) No podríem viure sense música! Almenys jo no... Petons!

Gràcies a tots :)

Publica un comentari a l'entrada