Blog Entry

Proyectozapatoperdido.com

dilluns, 5 d’abril del 2010 by Marta M.Q. , under

Se buscan zapatos perdidos para retratar, preferiblemente de mujer, de tacón, de bebé y de trabajo, siempre y cuando sólo haya uno. Vivian, actriz frustrada, fotografía una bota en el suelo al lado de la señal STOP. Vivian lleva tres años captando con su cámara zapatos solitarios y tiene su propia web: proyectozapatoperdido.com. A su lado se encuentra Wilson, escritor frustrado, a quien ha conocido por Internet y con el que está dando un paseo por Los Angeles antes de Nochevieja; ambos pasarán una tarde y una noche para recordar.

Buscando un beso a medianoche habla sobre la soledad y la dificultad hoy en día de conocer gente nueva, especialmente en lo que se refiere a la búsqueda de una pareja. El film empieza así: "Entre el 25 de diciembre y el 1 de enero el número de personas conectadas a Match.com, CraigsList y MySpace aumenta un 300%". Una película recomendable, triste y esperanzadora a la vez, que los críticos comparan con Antes del amanecer y Manhattan (lo único: quizás el final no me acaba de convencer del todo).

Fotografía: Fotolog Disney

10 Responses to 'Proyectozapatoperdido.com'

5 d’abril del 2010, a les 9:02

Comment by Elfreelang.

A veure si puc anar al cine...però no dono a l'abast

5 d’abril del 2010, a les 11:42

Comment by Mireia.

l'aniré a veure. gràcies

5 d’abril del 2010, a les 13:17

Comment by kweilan.

Me l'apunto per anar-la a veure.

5 d’abril del 2010, a les 13:33

Comment by Marta M.Q. .

Gent aquesta peli és del 2007, així que la podeu llogar o veure per Internet! ;)

5 d’abril del 2010, a les 22:56

Comment by Bargalloneta.

buff!!!!!!!
no em va agradar gens aquesta pel.lícula... la vaig trobar taaaan pretensiosa!!!!
però el que em va cridar molt l'atenció va ser lo del projecte sabata!!!

6 d’abril del 2010, a les 10:25

Comment by Mònica Pagès.

És una idea tendra, si més no... però crec que segueix abonant el tòpic de què existeix una "parella ideal" o "mitja taronja" en algun lloc del món esperant que la trobem o que hem d'esperar que ens trobi.

De vegades, la recerca d'aquests tòpics fa que la gent es senti permanentment frustrada perquè, és evident, que això de la mitja taronja és una mica conte de fades.

6 d’abril del 2010, a les 13:16

Comment by maria.

M'agrada el tema.Me l'apunto^-^.
M'encanten les teves recomanacions...

8 d’abril del 2010, a les 4:40

Comment by Marta M.Q. .

Bargalloneta: No? Jo al contrari, no la vaig trobar gens pretenciosa... Bé no sempre podem estar d'acord! ;) Sí, està bé això del projecte-sabata!

Mònica: Tens tota la raó, tot i que jo crec que hi han alguns elements a la pel·lícula que ho volen posar si més no una mica en dubte, això de la mitja taronja. Però és un film optimista, això sí ;)

maria: Moltes gràcies guapa! Us vaig allargant la llista :P

8 d’abril del 2010, a les 7:32

Comment by Jordicine.

La vaig veure quan la van estrenar i em va semblar francament bona. En vaig parlar al blog. Ara repasso i veig que li vaig posar un vuit. Un petó, MARTA.

8 d’abril del 2010, a les 7:38

Comment by Marta M.Q. .

Jo la volia anar a veure quan la van estrenar però al final res... Ja buscaré la teva crítica ;) Petons!

Publica un comentari a l'entrada