Blog Entry

El paradís, de la mà d'Alejandro Sanz

dijous, 13 de maig del 2010 by Marta M.Q. , under

Mai havia estat en un concert multitudinari fins ahir, al d'Alejandro Sanz. Vaig al·lucinar quan vaig veure el Palau Sant Jordi ple de gom a gom (17.000 persones!), mai havia vist tanta gent junta, com una massa uniforme que em tenia bocabadada i espantada alhora, això últim degut a que pateixo claustrofòbia. Per sort, vam estar en una zona privilegiada, força espaiosa, amb possibles sortides ben a mà. Abans de començar el concert, tot el públic va embogir i nosaltres no sabíem per què. Avui he sabut pels diaris que a la llotja estaven el Gerard Piqué i el Dani Alves!

Sanz ens va conduir cap al seu passat melòdic, amb cançons mítiques com Corazón partío o Si hay Dios (amb una rematada final amb Amiga mía i Y si fuera ella), un passat que em va posava la pell de gallina. Quins records! Lògicament, va presentar el seu últim treball, Paraíso express, que molts diuen que és un retorn als seus orígens (i pel que he escoltat, hi estic d'acord). Desde cuando o Yo hice llorar hasta los angeles en són un bon exemple. El propi Sanz és conscient de la predilecció dels fans pel seus inicis i així ho va transmetre amb picades d'ull estil "Ya sé que os gustan las antiguas. No os gustan las nuevas?".
La Mala Rodríguez i el Dani Martín d'El canto del loco van ser els convidats estrella. Per poc no ens vam perdre mitja hora del concert, quan ja creiem que tocava el seu bis en piano i vam decidir marxar per por a la marabunta. De sobte, un cop a fora, vam sentir el nom de Dani Martín i l'inici de Volverá i vam entrar corrents. Per poc ens vam perdre una última part apoteòsica amb la imatge final en pantalla d'un Sanz radiant, en blanc i negre, amb gust a revival.
PD: Encara no m'han passat les fotos, en breu penjaré una!
PD2: Pròxims concerts: repetir Alejandro Sanz al setembre i al desembre...Lady Gaga!

4 Responses to 'El paradís, de la mà d'Alejandro Sanz'

13 de maig del 2010, a les 6:10

Comment by Elfreelang.

Jo prefereixo escoltar-los tranquil·lament des de casa...suposo que és l'edat....doncs que bé oi? A mi també m'agraden més les dels principis del Sanz

13 de maig del 2010, a les 12:06

Comment by Bargalloneta.

i a mi que aquest xicot no em diu gran cosa!!! serà que no l'he escoltat gaire...

13 de maig del 2010, a les 12:53

Comment by maria.

Me'n alegro que t'ho passessis bé.
La veritat és que no m'agrada massa aquest cantant.Un concert sempre et canvia la visió d'un cantant,de vegades per millor, d'altres per pitjor.^-^No trobes?

14 de maig del 2010, a les 0:43

Comment by Marta M.Q. .

Elvira: Jeje. A mi em va fer gràcia anar per primera vegada a un concert d'aquesta magnitud (i a més al Plau Sant Jordi) i a recordar vells temps amb el Sanz! :)

Bargalloneta: Jo als seus inicis l'escoltava molt però després dels primers cd's reconec que havia escoltat les típiques i poca cosa més...

maria: Gràcies! Sí, tens raó! A mi em va fer recordar aquells anys i la veritat el vaig trobar molt simpàtic!

Publica un comentari a l'entrada