Blog Entry

Llei de Murphy

dimecres, 28 de juliol del 2010 by Marta M.Q. , under

Ja se sap. Quan has de ser d'hora a la feina, arribes deu minuts tard. I quan, al contrari, a l'endemà tens més marge de maniobra, et plantes allà mitja hora abans de la entrada habitual. Com quan esperes amb ganes un sopar ben substanciós al tornar a casa i et trobes una amanida a taula o un plat que no et fa el pes o que les teves postres preferides s'han esfumat. Quan desitges que la setmana següent sigui tranquil·la, sense masses plans, amb temps per descansar i anar a dormir d'hora, i sense adonar-te'n, tot fent una ullada endavant, ja ho tens tot full. I sobretot, com buscar aquell biquini o vestit que 'necessites' ja i no apareix per enlloc fins el dia menys esperat, que és quan ja no és l'estació o no t'hi cap. Sí, és el que té la llei de Murphy: tot depén del ja...
Fotografia: A la vora del foc

4 Responses to 'Llei de Murphy'

28 de juliol del 2010, a les 13:34

Comment by maria.

Que ho fa que passi?Ho maleeixo tot,quan em passa.grgr...

28 de juliol del 2010, a les 22:33

Comment by Paola Vaggio.

llei de murphy: Quan estàs de vacances i tens temps per dormir... no pots. Que és el que em passa ara mateix. Per cert, el dibuix m'ha molat molt! jaja llei de murphy total, quina putada.

29 de juliol del 2010, a les 9:00

Comment by Leticia.

jajajajajajja! m'ha fet riure molt la teva entrada carregada de Llei de Murphi i de fets que et fan sentir gafe total. Qui ni s'hi sentiria identificat?

Leti

5 d’agost del 2010, a les 0:23

Comment by Marta M.Q. .

maria: Deu ser el subconscient que ens traiciona. Sí que fa ràbia, sí.

Paola: Totalment d'acord!jeje. I quan has de treballar te'n vas a les mil a dormir... Sí, la imatge la vaig trobar molt adequada i divertida ;)

Leti: M'alegro que t'hagi agradat guapa!

Sorry pel retard en contestar!

Publica un comentari a l'entrada