Blog Entry

El secret és l'oblit

dijous, 7 d’octubre del 2010 by Marta M.Q. , under

M'he oblidat de fumar. Un mes sense fer una calada a una cigarreta, com qui se li passa contestar un mail. Potser el secret està en això: en no pensar, mantenir ocupat el temps, enganyar els sentits i frenar impulsos... mentir-se. Oblidar. Esborrar rutines, sensacions, necessitats; omplir buits per deixar de ser-ne conscient avui i demà i demà passat, i dir un dia: "ostres, sí, ho he deixat i no me n'he adonat". I és que potser és això la vida: desprendre's de coses i fer veure que les hem oblidat mentre anem vivint.

8 Responses to 'El secret és l'oblit'

7 d’octubre del 2010, a les 16:11

Comment by Elfreelang.

Doncs felicitats! jo no ho aconsegueixo! però molt bona reflexió....la vida es saber desprendre's

7 d’octubre del 2010, a les 23:05

Comment by Bargalloneta.

tu creus???? jo crec que el que ajuda més és el temps, deixar passar temps, el temps sempre posa les coses al seu lloc!!

8 d’octubre del 2010, a les 3:55


Potser no ho has oblidat, simplement no ho necessitaves tant com pensaves. En tot cas, enhorabona! M'he identificat, per circumstàncies personals, amb el teu post :)

8 d’octubre del 2010, a les 12:07


Mentirse, algo que hacemos demasiado a menudo. Me alegro que te hayas olvidado de fumar, mejor eso que olvidarse de algo importante. Yo ahora me estoy olvidando de los trastos viejos que tengo por la habitación.

9 d’octubre del 2010, a les 8:42

Comment by Mireia.

A mi em va costar moooolt deixar-m,e el tabac, ho vaig passar fatal, però acaba valent la pena.
NO HI TORNIS!!!

10 d’octubre del 2010, a les 12:36

Comment by S.N..

Oblidar en el sentit de no concentrar el teu pensament en una cosa és una facultat que s'apren...i no és fàcil!!

13 d’octubre del 2010, a les 4:58

Comment by Anna Griera.

M'alegro que hagis deixat de fuMar i que te n'hagis aconseguit oblidar; demostra una gran força de voluntat! has d'aguantar, eh, ara! :)
El tabac és una de les coses de la vida que es poden oblidar, però amb d'altres val més no fer-ho mai, encara que vagin passant les coses i així passin els dies. Tinc ganes de veure't!!! :)

25 d’octubre del 2010, a les 4:30

Comment by Marta M.Q. .

Gràcies pels vostres comentaris! (sorry pel retard) Segueixo sense fumar, dec portar uns dos mesos ja! :)

Publica un comentari a l'entrada