Blog Entry

Cat on a Hot Tin Roof

dimecres, 23 de març del 2011 by Marta M.Q. , under


"Living with someone you love can be lonelier than living entirely alone if the one that you love doesn't love you".

9 Responses to 'Cat on a Hot Tin Roof'

23 de març del 2011, a les 7:42


Vaya, que triste... no he visto la película, quizá algún día pueda llegar, realmente, a entender la frase, aunque no se si quiero.

23 de març del 2011, a les 9:42

Comment by Mònica.

hi ha notícies que no deixen de sorprendre! :(

23 de març del 2011, a les 10:18

Comment by Eva.

Uffff! Una frase molt dura.
La película per a mi una obra mestra. Fa uns quants anys també em vaig llegir l'obra de teatre.
El Tennessee Williams és uns dels meus escriptors preferits.
Un bon començament de primavera!
Procuraré passar més vegades pel teu blog, m'agradat.

23 de març del 2011, a les 14:48

Comment by maria.

Dura i realista.Era més que una cara bonica...

24 de març del 2011, a les 2:12

Comment by Estike.

hasta siempre, Liz...

merecido homenaje, en su mejor película.

24 de març del 2011, a les 2:16

Comment by Estike.

quizás, en el más allá, consiga entenderse al fin con Paul Newman...

24 de març del 2011, a les 10:11

Comment by Bargalloneta.

buuf!!!!!!!
impressionant!!!
m'has deixat sense paraules!

25 de març del 2011, a les 5:21

Comment by Marta M.Q. .

Marienkafer: La película es dura pero preciosa. Es una de mis preferidas. No te la puedes perder!

Mònica: Doncs sí! :( Em va encantar la seva interpretació a La gata...

Eva: Benvinguda al bloc! Sí, la pel·lícula és molt potent i emotiva. M'hauré de llegir la obra de teatre! Bona idea :) Gràcies, ja m'aniré passant també pel teu, que he vist que és molt visual i amb frases interesants ;)

maria: Doncs sí, la frase és heavy... I ella una gata intel·ligent ;)

Estike: Tengo pendiente la de Virgina Wolf.
Dudo que en el más allá entienda algo...

Bargalloneta: És el que em va passar a mi amb la pel·lícula. Em va marcar.

25 de març del 2011, a les 5:24

Comment by Marta M.Q. .

Per cert Mònica, t'havia confòs amb una altra (Bargalloneta)! És el primer cop que passes per aquí no? Et dono la benvinguda! Vaig entrar fa unes setmanes al teu bloc i em va semblar interessant! Ens seguim! :)

Publica un comentari a l'entrada