Blog Entry

Nine

dilluns, 25 de gener del 2010 by Marta M.Q. , under

Nine, remake de 8 y medio de Fellini -que desgraciadamente aún no he visto-, ha sido dirigida por Rob Marshall (Chicago, Memorias de una geisha) y como guionista destaca Anthony Minghella. Nine me ha gustado mucho más de lo que esperaba. Y, sin duda, gracias a la actuación de Daniel Day-Lewis y Marion Cotillard. Él encarna a un director de renombre llamado Guido Contini que se queda sin inspiración, y eso que tiene muchas musas: una obsesión de juventud (Fergie), su amante (Penélope Cruz), la bella actriz de su próxima película (Nicole Kidman), su madre (Sophia Loren), su amiga y diseñadora de vestuario (Judi Dench), una periodista de moda (Kate Hudson) y su mujer (Cotillard). Además de su crisis a nivel profesional, tiene que hacer frente a los enredos de su vida personal. Day-Lewis encarna a un hombre voraz, egoísta, seductor, en definitiva, muy italiano, que ha borrado todo límite y ya no distingue su vida privada del trabajo.

"My husband makes movies, to make them he lives a kind of dream, in which his actions aren't always what they seem - he may be on to some unique romantic theme" (Marion Cotillard en el papel de Luisa).

Fotografía: Demasiado Cine!

5 Responses to 'Nine'

25 de gener del 2010, a les 12:45

Comment by maria.

L'has vist?Aquesta no em diu massa res...

25 de gener del 2010, a les 12:51

Comment by Elfreelang.

has de veure l'original! si pots veure-la la de Fellini no te la perdis...

26 de gener del 2010, a les 5:32

Comment by Marta M.Q. .

Maria: Doncs està força bé eh! M'ha agradat bastant més que Chicago!

Elvira: Doncs sí, la tinc en espera! :)

26 de gener del 2010, a les 9:49

Comment by Bargalloneta.

jo hi vaig dijous!!!
entre tots m'esteu agafant moltes ganes de veure-la!!!!!!
sobretot perquè serà la primera vegada que veig a Sophia Loren en pantalla gran!!!!

29 de gener del 2010, a les 9:13

Comment by Jordicine.

A mi em va agradar força, molt italiana! I hi ha actuacions espectaculars. La de Fellini o no l'he vista o no la recordo. Veig que tenim gustos cinematogràfics semblants i que coincidim en les crítiques de la majoria de les pelis que hem vist. Me n'alegro. Amb la Bargalloneta també tenim gustos semblants, tot i que a mi la Meryl Streep aquesta no em torna boig. Ja ja ja. 'Up in the air' la tinc pendent. Ara vaig a veure 'The hurt lucker' i demà 'Invictus'. Un altre dia serà. Un petó, Marta. Fins aviat.

Publica un comentari a l'entrada