Blog Entry

No és una carta de Reis, és un inventari d'uns grans magatzems

dimarts, 5 de gener del 2010 by Marta M.Q. , under

Estimats Reis,

Aquest any demano trobar una feina (si no és molt demanar, que sigui del meu àmbit), voluntat per deixar de fumar definitivament, un pis per independitzar-me (ja saps quins m'agraden i, si no són aquests, doncs no passa res), un cotxe nou (tot i que aquest any sé que tampoc arribarà), un GPS (ja saps que el meu sentit d'orientació és nul) i un DVD pel cotxe perquè això del cassette ja no ho utilitzo, saber estalviar, ser menys egoïsta i exigent i més pacient (encara més? doncs sí), fixar-me més en la part plena de l'ampolla que en la buida, viatges i escapades per desconnectar i descobrir nous llocs, inspiració i temps per escriure i escriure...

I, és clar, salut, diners i amor (per tothom en general, pels meus, per mi).

Potser la paraula que millor ho resumiria tot seria estabilitat.

Sé que tot plegat és demanar massa, sobretot en temps de crisi...

6 Responses to 'No és una carta de Reis, és un inventari d'uns grans magatzems'

5 de gener del 2010, a les 8:57

Comment by Elfreelang.

Ets molt jove Marta si tens l'edat dels meus alumnes!!! espero que ses majestats el reis de l'orient t'escoltin!

5 de gener del 2010, a les 12:20

Comment by maria.

Vés a saber potser ens escolten i ens fan una mica de cas^-^...

6 de gener del 2010, a les 2:30

Comment by L'illa dels monstres.

Ei! Gràcies per passar-te per l'illa i per tenir-la entre la llista de blogs! T'afegiré també.

salut!

6 de gener del 2010, a les 4:56

Comment by Marta M.Q. .

Els Reis de moment no m'han regalat res d'això però s'han portat molt bé! :)A vosaltres com us han anat?

Em va fer gràcia el nom de l'illa dels monstres, el blog és interessant! ens veiem per aquí!Gràcies.

13 de gener del 2010, a les 15:42

Comment by Anna Sant i Ana.

ja saps que els reis són veritat? D'un en un, com per exemple, tu.
Potser sí, que això és demagògia,però mira de fer camí, posant-ne senyals, un dvd, un pis d'aquells que t'agraden, o el somni de tot plegat amb ulls oberts.

14 de gener del 2010, a les 1:32

Comment by Marta M.Q. .

Cadascú tenim un Rei preferit i, en el fons, qui millor que nosaltres mateixos? :)

Publica un comentari a l'entrada