Blog Entry

Les pel·lícules del 2010

diumenge, 3 de gener del 2010 by Marta M.Q. , under

Tot just hem encetat el 2010 i proposo una llista de pel·lícules que prometen per aquest nou any, per anar obrint la gana:

Solomon Kane (Michael J. Bassett)
Número 9 (Shane Acker)
Un tipo serio (Joel i Ethan Coen)
La cinta blanca (Michael Haneke)
La decisión de Anne (Nick Cassavetes)
Up in the Air (Jason Reitman)
La carretera (John Hillcoat)
Tiana y el sapo (John Musker, Ron Clements)
Millenium 3: La reina en el palacio de las corrientes de aire (Daniel Alfredson)
Un profeta (Jacques Audiard)
Alicia en el país de las maravillas (Tim Burton)
Fish Tank (Andrea Arnold)
Nadie sabe nada de gatos persas (Bahman Ghobadi)
The Girlfriend Experience (Steven Soderbergh)
Air Doll (Hirokazu Koreeda)
Crepúsculo: Eclipse (David Slade)
Shrek, felices para siempre (Shrek 4) (Mike Mitchell)
Inception (Origen) (Christopher Nolan)
Airbender, el último guerrero (M. Night Shyamalan)
Shutter Island (Martin Scorsese)
Nine (Rob Marshall)
Robin Hood (Ridley Scott)
Los pájaros (Martin Campbell)
Las aventuras de Tintin: El secreto del unicornio (Steven Spielberg)
The lovely bones (Peter Jackson)
Hierro (Gabe Ibáñez)
Amreeka (Cherin Dabis)

Després tampoc es poden ignorar d'altres apostes cinematogràfiques pel 2010, com Invictus del Clint Eastwood, Harry Potter y las Reliquias de la Muerte, Capitalismo: una historia de amor de Michael Moore, Sexo en Nueva York 2...



5 Responses to 'Les pel·lícules del 2010'

3 de gener del 2010, a les 4:17


Un tipo serio (Joel i Ethan Coen)
La cinta blanca (Michael Haneke)
Nadie sabe nada de gatos persas (Bahman Ghobadi)
Air Doll (Hirokazu Koreeda)


em quedo amb aquestes

ESTIKE

3 de gener del 2010, a les 9:47

Comment by maria.

Tinc moltes ganes de veure Millenium 3...les dues anteriors m'han agradat.^-^

3 de gener del 2010, a les 10:25

Comment by Elfreelang.

Ai de mi amb el temps que fa que no trepitjo un cine! però procuraré triar-ne alguna d'aquestes...ja t'ho diré si en veig alguna...

4 de gener del 2010, a les 13:53


Jo afegiria Toy Story 3 a la llista. Una gran trilogia!

5 de gener del 2010, a les 13:02

Comment by Marta M.Q. .

Estike: A mi també em criden aquestes ;) Ah i merci per passar-me el link de la nova peli del Woody, no sé com se m'havia passat! http://www.estrenosdecine.net/peliculas/2294/

Maria: Jo també li tinc moltes ganes a Millenium 3, ara m'estic acabant el llibre per poder veure la peli :)

Elvira: Doncs no pot ser això!Si no des de casa es pot veure molt de cinema també :)

Leti: Sí, ho vaig veure a la extensa llista d'estrenes per aquest any, però al final no la vaig posar. A mi Toy Story no em va marcar ni em va cridar especialment... Però bé, tot són gustos ;)

Publica un comentari a l'entrada