Blog Entry

Tiana y el sapo (post número 100!)

dissabte, 20 de febrer del 2010 by Marta M.Q. , under

"¿Qué queremos y qué necesitamos? Porque no es lo mismo...", dice una 'bruja' en Tiana y el sapo, la última película de Disney. El príncipe quiere dinero, pero necesita amor. La camarera desea un restaurante, pero lo que necesita es valor y empezar a vivir su propia vida, no sólo trabajar para vivir (en su caso, para ahorrar y tener su local, un sueño heredado de su padre). Aparecen mensajes ya recurrentes como el de buscar tu propio sueño y luchar por él hasta el final, así como que las cosas materiales carecen de la importancia que les acostumbramos a otorgar.

La película tiene un aire a Shrek, a La bella y la bestia e incluso a La sirenita o Aladín (ésta por la caracterización de los protagonistas). En Tiana y el sapo el príncipe es transformado en rana por un hechizo vudú y de rebote también la chica. Como distintivo, aquí el príncipe es retratado como un mujeriego y un vividor que no trabaja ni quiere hacerlo, rompiendo así un poco la imagen del eterno príncipe perfecto. En definitiva, es un film entretenido, ágil y con toques de humor. La magia de Disney parece que aún no nos abandona.

Fotografía: Palco 5

10 Responses to 'Tiana y el sapo (post número 100!)'

21 de febrer del 2010, a les 12:55

Comment by Elfreelang.

Ei felicitats pel post número 100! i gràcies per donar-nos a conèixer pel.lícules amb els teus entretinguts escrits

21 de febrer del 2010, a les 13:12


sí que es lo mismo, del deseo de querer algo nace la necesidad, por lo tanto van cogidos de la mano.

ESTIKE

21 de febrer del 2010, a les 13:32


M'ha agradat com has interpretat la peli i com la teva crítica ha girat al voltant de la frase de la bruxia. Frase amb la qual també em vaig quedar i que em va fer pensar. És un clàssic Disney en tota regla: potser una mica infantil però tendre, amb bons missatges i bona banda sonora.

21 de febrer del 2010, a les 13:50

Comment by maria.

Moltes gràcies pel teu post 100.Ara pel cent més, eh!!!Que això no s'acaba aqui^-^.
M'apunto la teva recomanació.

21 de febrer del 2010, a les 22:54

Comment by Bargalloneta.

Enhorabona pel 100 ara uns quants més eh???

Tinc als personatges de Disney una mica oblidats .... els hauré de recuperar!

22 de febrer del 2010, a les 6:29

Comment by Eulàlia.

ei
felicitats pel centenari!!

aquesta la vull veure per saber si les cançons son igual de "pegadizas" que rey león i aladín jejeje

22 de febrer del 2010, a les 13:29

Comment by Marta M.Q. .

Elvira: Moltes gràcies pel 'piropo' ;) I jo encantada de fer-ho!

Estike: Tienes razón, pero igualmente creo que querer y necesitar no siempre van de la mano. Puedes quieres una cosa/persona pero puede que no la necesites o no te haga bien.

Leti: Merci! ;) Jo també em vaig quedar amb aquesta frase, aquesta dualitat me l'he plantejat més d'una vegada. Suposo que si la peli l'haguéssim vist de petites ens hagués entusiasmat encara més :)Un petó, maca! I ens veiem aviat eh ;)

Maria: Gràcies i sí, a seguir escrivint, que mai n'hi ha prou! :P Ja em diràs què t'ha semblat!

Bargalloneta: Merci! I tant!! Doncs veure aquest film és una bona manera de recordar ;)

Eulàlia: Gràcies! Estan bé les cançons, però és que Rey León, Aladín, la Bella Durmiente, la Bella y la Bestia... Totes aquestes BSO són insuperables... Jeje.

Gràcies de nou pels vostres comentaris! Animen a seguir escrivint :)

22 de febrer del 2010, a les 13:29

Comment by Marta M.Q. .

Estike: Volia dir Puedes querer una cosa/persona pero...

23 de febrer del 2010, a les 10:22

Comment by Jordicine.

Felicitats pels 100! D'això se'n diu constància. Jo aquesta no l'he vista. Quan surti en DVD. Al meu fill no li ha cridat l'atenció. I això que ho veiem quasi tot! Un petó, Marta.

23 de febrer del 2010, a les 13:22

Comment by Marta M.Q. .

Gràcies, Jordi! És que quan una cosa em motiva... Escriure enganxa ;) I Disney també! jeje. Un petó

Publica un comentari a l'entrada