Blog Entry

Estaria sempre viatjant...

dissabte, 13 de març del 2010 by Marta M.Q. , under

S'acosta la Setmana Santa i ja fa uns dies que estic buscant ofertes per fer una escapadeta. A la costa, i que faci sol i caloreta, si us plau. Recordo que al març d'anys anteriors ja prenia el sol a la terrassa de casa meva o d'un hotel o a la platja: un sol esmorteït, suau i agradable, i amb un vent 'fresquet' molest i traïdor. M'encanta l'abril, com sóna i com és. I m'agrada pensar que d'aquí unes setmanes estaré de relax, agafant una mica de morenor i amb un somriure a la cara, recordant que feia un mes estava a Viena, congelada i malaltona però fent turisme a la ciutat imperial, la ciutat del Klimt i de Freud.

10 Responses to 'Estaria sempre viatjant...'

13 de març del 2010, a les 7:37

Comment by ◊ dissident ◊.

Doncs ganes de primavereta si que tinc...

13 de març del 2010, a les 8:14

Comment by maria.

I Berlin?Encara farà fred per aquesta època?
Que maca la ciutat de Klimt...

13 de març del 2010, a les 13:11

Comment by Elfreelang.

Sí sí que vingui ja la primavera i ens deixi la pluja i tant de gris...a mi em fa mandra viatjar...l'enrenou, els aeroports, tota la pesca ....el que més em molesta és l'anada i la tornada, l'estança d'entre mig sí...a mi m'agradaria viatjar fent petar els dits i volià!!

13 de març del 2010, a les 22:25

Comment by Bargalloneta.

jo també en tinc ganes!!
quin hivern!!!!!!!!!

14 de març del 2010, a les 14:48

Comment by Jordi Tudó.

A veure si hi ha sort per setmana santa. Ara , el sol bo és aquest de febrer o març, en un bon reser..

Salut i sort

www.miradesalvent.blogspot.com

14 de març del 2010, a les 17:50

Comment by Marta M.Q. .

Dissortat: Jo també! I d'estiu sobretot... Quines ganes de banyar-me al mar!

Maria: He posat la foto en el teu honor ;) Doncs suposo que a Berlín ara hi farà molt de fred... Sí, és maca, però també trista (però els colors de Klimt la van animar :).

Elvira: Oi que sí? Ja toca caloreta! Estaria bé tenir la porta màgica del Dorameon, no? :)

Bargalloneta: Diuen que aquesta setmana vindrà bon temps, a veure si aguanta!

Jordi: Benvingut! Gràcies per la teva visita! Doncs sí, a veure si per Setmana Santa (i a partir de ja, si pot ser) disfrutem de bon temps i bon sol :)

16 de març del 2010, a les 2:38

Comment by Jordicine.

A mi per Setmana Santa, amb només quatre dies, no m'agrada moure'm massa. Me'n vaig a Palamós i gaudeixo de la platja. Plogui, nevi o faci sol el diumenge 4 d'abril participo en el primer bany de l'any. Un petó, MARTA.

16 de març del 2010, a les 8:23

Comment by Marta M.Q. .

Això està bé! A mi també m'agradaria fer alguna cosa així, platgeta però sense banyar-me, no sóc tan valenta ;) Jo prenent el sol i veient el mar en tinc més que suficient :) quines ganes d'estiu... Petons!

17 de març del 2010, a les 0:03

Comment by Eulàlia.

ei, així que vacances de platgeta eee! que bé!
portem (o porto) massa dies sense vacances, sense ni un pont, ni un festiu! des de reis, no?
aisss quines ganes ja!!!!

;)

17 de març del 2010, a les 0:23

Comment by Marta M.Q. .

Bé la meva idea és platgeta, aviam si al final es fa perquè encara no tinc res tancat...
Doncs ja toca descansar no? :) petons

Publica un comentari a l'entrada