Blog Entry

Animació

divendres, 9 d’abril del 2010 by Marta M.Q. , under













Fantastic Mr Fox és la última pel·lícula de Wes Anderson, director de Viaje a Darjeeling, i és una història basada en una novel·la de Roald Dahl i rodada en la tècnica d'animació stop motion. Un film divertit, fresc, diferent, que narra com el Mr. Fox, una guineu experimentada en robar pollastres, deixa aquesta feina per treballar com a periodista i formar una família. Fins que un dia ho troba a faltar perquè, tal com diu ell mateix, ell és un animal salvatge, així que s'embarca a robar als tres empresaris humans més perillosos (aquesta d'idea de trio de western sembla treta d'El bueno, el feo y el malo). Aquesta decisió egoïsta posarà en perill la vida de la gent que estima però els embarcarà en una aventura trepidant. Destaca també la banda sonora (la qual estava nominada als Oscars, així com també a millor pel·lícula d'animació).


Air Doll és la nova pel·lícula de Hirozaku Koreeda. Com em van dir, la pel·lícula recorda clarament a Pinotxo, però diguem que a un nivell més per adults: una nina inflable que cobra vida però que és conscient que serveix, bàsicament, per satisfer els desitjos sexuals dels homes. Té efectes i escenes ben aconseguides i crec que fa un bon retrat de la soledat avui dia i de l'aïllament de les persones, però alguna cosa, no sabria dir ben bé què, desinfla aquesta història, la fa força plastificada i pre-fabricada, i perd força cap a la part final, que es fa força insípida i pesada.

Fotografías: Flickr, Oknation blog

8 Responses to 'Animació'

10 d’abril del 2010, a les 5:02

Comment by Bargalloneta.

Ja les has vist les dues??
Jo la primera estic frisant per veure-la , la segona no n'havia sentit parlar però em recorda a l'argument de Lars y una chica de verdad, pel.lícula molt sencilla però que si no l'has vista te la recomano especialment!

10 d’abril del 2010, a les 5:41

Comment by Mireia.

Ens recomanes més la primera que la segona, doncs no?

10 d’abril del 2010, a les 8:56

Comment by maria.

M'apunto les dues recomanacions.Les teves recomanacions sempre m'agraden!

11 d’abril del 2010, a les 3:37

Comment by Elfreelang.

Ai que m'hauria d'estar un any senser anant al cinema cada dia....les teves recomanacions me les vaig anotant en una llarga llista...gràcies!

11 d’abril del 2010, a les 8:23


bueno, la de Koreeda no creo que sea recomendable pues para aquellos que no han visto nada suyo creará una falsa imagen de lo que representa su cine, pues es más un producto insulso sacado de corea del sur. Lo ideal es descubrir el director con sus anteriores películas (Still Walking, Nadie Sabe o Maborosi) y olvidarse directamente de ésta.

ESTIKE

13 d’abril del 2010, a les 1:29

Comment by Marta M.Q. .

Bargalloneta: Sí, ja les he vist! La primera està molt bé, te la recomano; la segona és fluixeta, la veritat. M'apunto la teva recomanació, gràcies ;)

Mireia: Sí, i tant! Si la veus ja em diràs ;)

maria: Moltes gràcies guapa! m'alegro :)

Elvira: Jeje! Entre tu i la Maria tindreu una llista que us omplirà l'habitació! No us estresseu eh!

Estike: Estoy de acuerdo! Still Walking está muy bien y la d Air Doll es bastante tediosa, la verdad.

13 d’abril del 2010, a les 10:01

Comment by Mònica Pagès.

La primera peli té bona pinta! Me l'apunto. Gràcies!

16 d’abril del 2010, a les 0:45

Comment by L'illa dels monstres.

Oh! Fantastic Mr Fox fa molts mesos que tinc ganes de veure-la, sembla que s'estrena per Sant Jordi. M'agrada que t'hagi agradat, bon presagi

salut!

Publica un comentari a l'entrada