Blog Entry

El número 29

dijous, 29 d’abril del 2010 by Marta M.Q. , under

No sabia que Alfred Hitchcock, el batejat mestre del suspens, va morir avui fa 20 anys, justament el mateix dia que jo vaig néixer (jo aleshores tenia quatre anyets). Ara m'enrecordo que la meva mare acostuma a explicar que estava a l'hospital, a punt de tenir el meu germà, i estava veient Los pájaros per la televisió i es va posar tan nerviosa que es va posar de part. Sempre m'ha fet gràcia aquesta anècdota. Últimament veig força cinema d'en Hitchcock i m'entretinc a trobar-lo en les aparicions als seus films, tal com si fos el Wally.

PD: De moment, en la meva opinió, les millors són Psicosis, Vértigo i Atrapa a un ladrón, encara que en té moltes de bones, és clar.
Fotografia: Mandawevos

9 Responses to 'El número 29'

29 d’abril del 2010, a les 5:57

Comment by La Llanterna Màgica.

Fa trenta anys! Va ser l'any 80.

29 d’abril del 2010, a les 6:30


Quina coincidència! A mi m'encanta Hitchock, les he vist quasi bé totes i dues de les meves preferides, a part de Psicosis, són La Ventana indiscreta, Los pájaros y La soga.

Leticia

29 d’abril del 2010, a les 8:06

Comment by Mireia.

En té moooltes de bones!!

29 d’abril del 2010, a les 9:42

Comment by Jordicine.

Doncs si sé sumar, feliços 24, MARTA M.Q. Ara entenc perquè en saps tan de cinema. Un petonarro, joveneta.

29 d’abril del 2010, a les 12:42

Comment by maria.

Jejeje Ja t'hem descobert! Moltes felicitats!!!I per molt més cinema!

29 d’abril del 2010, a les 14:36


Las mejores de Hitchcock, Marnie la ladrona y Rebeca.


ESTIKE

29 d’abril del 2010, a les 16:56

Comment by Elfreelang.

feliç aniversari i per molts anys! ara ja sé perquè t'agrada tant el cinema...

30 d’abril del 2010, a les 0:17

Comment by Marta M.Q. .

La Llanterna Màgica: Tens raó! Vaig trobar varis titulars que posaven això dels 20 anys, però ara que ho dius per algun lloc també posava anys 80. Aleshores em quedaven 6 anys per néixer :P Merci per la correcció!

Leticia: Sí, les que dius estan molt bé també, tot i que ara estic dubtant de si he vista La soga...

Mireia: I tant! A més n'ha fet un munt, de pel·lícules, al llarg de la seva vida...

Jordicine: Gràcies per la felicitació! (sí, saps sumar bé!). Petons

maria: Gràcies maca!! Això, això ;)

Estike: Me gustaron mucho también pero para mí no son las mejores.

Elvira: Gràcies, Elvira! :)

La meva mare sempre dubta si va ser el meu germà o jo qui vam néixer arrel de Los pájaros, però al final la conclusió sempre ha estat que del meu germà. De totes maneres, això del cine sembla que es porta a la sang! ;)

8 de maig del 2010, a les 16:05


Caram! Quina anècdota! Ja veig que Hitchcock ha estat força important en les vostres vides! Jo no sabria quina triar d'ell però "La soga", tal com vaig explicar al meu post, per ser la primera que vaig veure d'ell li tenc molt carinyo :)

Publica un comentari a l'entrada