Blog Entry

'Luck by chance' inaugura el BAFF 2010

dissabte, 1 de maig del 2010 by Marta M.Q. , under

El Baff (Barcelona Asian Film Festival) abrió ayer por la noche sus puertas con la película Luck by chance (2009), una obra de Bollywood -en la película una actriz se enfada al oír esta expresión- que pretende reflejar las entrañas de la industria cinematográfica india. Una historia sobre el éxito y el fracaso, la ambición y el conformismo, la fama, el amor y el deseo. Un film lleno de emociones y con un toque de humor que me entusiasmó, sobre todo al principio, con su música pegadiza, su colorido, sus bailes que me hacían moverme sentada en mi butaca. Una película de unas tres horas de duración que provocó que algunas personas se fueran de la sala. Personalmente faltaron más escenas de estilo musical; aunque el argumento al largo de la película es previsible, el final no lo es.

El Baff durará hasta el domingo 9 de mayo, con cine coreano, filipino, de animación... También habrán bastantes películas gratuitas. No os lo perdáis!

PD: Quiero agredecer a Nuñez y Navarro Hoteles y al BAFF que me regalaran dos entradas para la inauguración, sin duda fue un buen regalo de cumpleaños.

Fotografía: Asiateca

4 Responses to ''Luck by chance' inaugura el BAFF 2010'

1 de maig del 2010, a les 10:13

Comment by maria.

Uau! Quin regalet^^...
No he assistit mai en un d'aquests festivals.Espero que ens facis bones propostes per veure^-^.

2 de maig del 2010, a les 2:12

Comment by Mireia.

Caram, vas tenir entrades gratuïtes, que bé!

3 de maig del 2010, a les 3:47

Comment by Elfreelang.

Doncs si vas ser afortunada Marta i a més com a regal d'aniversari...perfecte! Jo sí que he assistit però ara per ara estic massa carregada de feina...el món cultural no para de fer-nos atractives propostes

5 de maig del 2010, a les 8:53

Comment by Marta M.Q. .

maria: Doncs sí, va ser una grata sorpresa! Espero que et motivin les propostes! ;)

Mireia: Sí, va ser un bon i inesperat regal!

Elvira: Sí!! Hi has anat també? Quina o quines has vist? Ja comentaràs! Últimament això és un non-stop de cultura, sí! ;)

Publica un comentari a l'entrada