Blog Entry

El termòmetre dels somnis

dijous, 8 de juliol del 2010 by Marta M.Q. , under

Passo una bona estona perseguint mosquits abans d'anar a dormir, em tapo i em destapo sense saber si tinc calor o fred i tinc somnis feixucs i angoixants que la calor aguditza, pors i neguits que, dia rere dia, he amagat a l'inconscient i que sovint de nit ataquen, expectants i plens de ràbia, i alguns tot i amb el pas del temps perduren. Desitjos sofocats i pors incontrolades emergeixen sense censura i jo m'estiro, m'arrauleixo, obro els ulls, se m'adoloreix l'esquena, dono voltes, obro una mica més la finestra, sento sorolls, perdo el llençol i el recupero, ajusto un pél la tarja, busco el tros fred del coixí, palpo si tinc algú al costat o miro si algú m'observa i m'adono que estic sola i miro el mòbil; encara em queden unes hores farragoses per endavant i el propi pes de tot plegat em submergeix de nou, obligada, a les profunditats obscures del mar negre, en el termòtre embogit dels somnis, somnis creats a partir de pensaments, somnis que mai explicaria (del tot) per por a que es fessin realitat.

2 Responses to 'El termòmetre dels somnis'

9 de juliol del 2010, a les 13:30

Comment by Elfreelang.

gairebé has fes una descripció del que passa a mi nit sí i nit també....ara els somnis deuen ser diferents ( encara que tot allò que et pots permetre pensar o somiar no té perquè fer-se realitat)

11 de juliol del 2010, a les 13:12

Comment by Marta M.Q. .

Aix aquestes nits d'estiu... (tot i que no sé què són pitjor, aquestes o les d'hivern)
Jo acostumo a tenir malsons lligats a la meva vida personal i el fet que es repeteixin els hi dóna un toc de premonicions que no m'agrada...

Publica un comentari a l'entrada