Blog Entry

Enrere i endavant

dissabte, 18 de desembre del 2010 by Marta M.Q. , under

Últimament sobrevisc a base de camamilles. Entre el mal de cap i el d'estòmac, diria que aquest és molt pitjor -això també ha dit sempre el meu pare-. Últimament penso en res i en tot a la vegada. L'any s'acaba. Em trobo en el llindar de revisar el passat i especular sobre el futur. Ni una cosa ni l'altra m'agraden ni em satisfan. Sort que avui és dissabte i el sol brilla intensament, com una treva a les meves inquietuds. No m'agrada perdre fotos ni imaginar-me coses que mai succeiran.


6 Responses to 'Enrere i endavant'

18 de desembre del 2010, a les 3:07

Comment by Bargalloneta.

Ànims!!!que ja veig que no estas molt fina de salut!!!!
cuida't molt!!!
una abraçada ben forta!!!

18 de desembre del 2010, a les 4:53

Comment by òscar.

Aquestes fronteres del final d'any i el començament de les vacances d'estiu ja ho tenen això d'anar rumiant en tot i en res alhora. No sé si és la fórmula perfecta ni si sempre és tan senzill fer-ho però si rumiem amb tot i res alhora amb un somriure a la cara, les fotos no es solen perdre i els impossibles, potser, són una mica més possibles.

18 de desembre del 2010, a les 6:31


Recuperate pronto y al 100% que con las Navidades todo es comida, comida y mas comida. Esta duda entre lo pasado y lo que vendrá yo también la tengo, creo que es bastante común. Lo que ha pasado no se puede volver ha hacer y lo que vendrá no lo sabemos, habrá que esperar y cruzar los dedos para que sea algo bueno. La imaginación aparece cuando menos la quieres, es como el Sr. Murphy.

Un beso y recuperate

18 de desembre del 2010, a les 9:53

Comment by maria.

Cuida't molt i no pensis massa.Vés vivint les coses al seu moment.Si és passat,ja no val la pena preocupar-s'hi.Si és futur,ja vindrà.
Una abraçada.

19 de desembre del 2010, a les 12:04

Comment by S.N..

Si el futur que imagines no et satisfà, imagina'l diferent, encara hi ets a temps.
Jo faig la revisió d'any al setembre. Ara no em surt, no sé...

31 de desembre del 2010, a les 3:39


T’he trobat al Bloc “No em diguis que és un somni...”

He fet una breu mirada al teu Bloc i pel que he vist m’agrada molt. Variat, obert, personal...

En aquesta entrada ens expliques sensacions personals. Imagino i espero que ja estiguis millor, ja han passat uns dies i que puguis acomiadar bé aquest estrany 2010.

Revisar el passat, a més de torturant és impossible. En tot cas aprendre d’allò que voldríem canviar. Així i tot, una cosa és que hi reflexionem i una altra és que ens hi capfiquem.

Dius que no t’agrada “Imaginar coses que mai succeiran”. De vegades succeeixen les coses més inversemblants, però així i tot de vegades la nostra mirada interior ens juga aquestes males passades i ens porta a escenaris futurs impossibles. La nostra ment és més lliure i agosarada que nosaltres.

Publica un comentari a l'entrada