En un entorn idíl·lic a la Fundació Palo Alto, Scott Schuman ha impartit una masterclass a dos-cents oients fashions (des d'un estil total Lady Gaga al mateix Josie de Sálvame). Schuman, conegut sobretot com The Sartorialist (nom del seu blog de moda operatiu des de 2005 i conegut internacionalment, amb 350.000 visites diàries), diu que el públic no només veu la roba, sinó també la persona. Ell creu que la seva feina és una unió entre allò periodístic i artístic, tot i que no hi ha dubte que es decanta clarament per això últim, ja que ell mateix assegura que no profunditza en les persones ni li importa.
En Schuman insta a un canvi en els fashion media, que són unidireccionals, a un altre model menys tancat, com seria el seu blog, que és interactiu i universal (no subjecte a un idioma). També diu que els mitjans han entrat en la dinàmica de voler mostrar sempre la joventut, de revertir el temps; ell, en canvi, mostra gent gran per ser més realista i transmetre la positivitat de madurar. Segons aquest coolhunter, Nova York és la ciutat més fashion per la seva varietat, i Londres podria ser equiparable. Schuman assegura que les coses més simples són les que més atrapen.
1 Responses to “The Sartorialist: "Don't work hard, but smart"”
El otro día hablaban de él en la tele, creo. De todo el post me quedo con la última frase: Las cosas mas simples son las que nos atrapan; me parece una muy buena frase, aunque un poco típica, pero... si lo típico triunfa, quienes somos nosotros para llevar la contraria?
Un beso!
Publica un comentari a l'entrada