Blog Entry

Divendres de tardor

divendres, 23 de setembre del 2011 by Marta M.Q. , under

Encara que aquest estiu se m'han trencat varis tirants de samarretes i vestits, no hagi pogut anar a Cadaqués ni m'hagi pogut posar gairebé sandàlies de taló, em fa pena i mandra que avui s'hagi acabat l'estiu. Tot fent la maleta de cap de setmana, em mirava la roba d'estiu i sentia una mena de nostàlgia, veient peces que ja no em posaré fins l'any que ve, algunes que em resisteixo a desar a l'armari i simplement m'afegiré capes quan faci fred i d'altres que mai més em posaré perquè em van petites o ja no em fan el pes. Ara només vull tancar la maleta i poder assaborejar els bons moments amb calma: reprendre la meva lectura, fer l'últim bany de l'estiu, veure una bona posta de sol i poca cosa més. 

3 Responses to 'Divendres de tardor'

23 de setembre del 2011, a les 13:08

Comment by Elfreelang.

Doncs a mi no em sap greu....vull que arribi la fresca....

24 de setembre del 2011, a les 8:16

Comment by Carme Rosanas.

Adéu a l'estiu!

Però espero que gaudeixis també de la tardor!

25 de setembre del 2011, a les 8:33


Lo bueno es que a partir de ahora dormiremos mejor. Lo malo, más ropa con a que lidiar, menos carne que ver...

Publica un comentari a l'entrada