Blog Entry

La piel que habito

dilluns, 12 de setembre del 2011 by Marta M.Q. , under


Me encanta el título. Me gusta la ambientación de la película, y la primera hora me fascina. Pero la otra mitad la encuentro demasiada exagerada y macabra, y creo que no sólo yo, sino toda la sala del cine, que pasamos del espanto a la risa a medida que se acerca el final. De todas maneras, sólo Almodóbar puede hacer que salgamos del cine sin decir que este culebrón es basura (como decían en una crítica, tiene el don de convertir lo ridículo y escabroso en sublime). 

La película me recordó a Funny games (en una escena inicial del filme), la serie Nip Tuck (cirugía, locura y perversidades sexuales), Millenium y, personalmente, y no sé muy bien por qué, pensé bastante en el director Lars Von Trier. La piel que habito empieza como una oda 'curiosa' (pero lírica, sin embargo) a la nostalgia por la pérdida de un ser querido, y después la venganza se convierte en un plato demasiado frío. Aún así, vale la pena por la recreación del ambiente, la música y los papeles de Antonio Banderas y, sobre todo, Elena Anaya. 

Fotografía: Cultura más

5 Responses to 'La piel que habito'

13 de setembre del 2011, a les 11:14

Comment by Elfreelang.

Em pensaré si vaig o no....gràcies

16 de setembre del 2011, a les 0:22


A mi em va agradar moltíssim! L'Elena Anaya està espectacular. El Banderas em va agradar a estones, especialment en les escenes que fa més de boig. Una abraçada. JORDICINE.

16 de setembre del 2011, a les 23:49

Comment by Bargalloneta.

a mi també em va encantar!!!!!!!!

17 de setembre del 2011, a les 2:08


No em va agradar massa, és massa exagerada i paranòica. Però reconec que té bons moments i punts forts. Ara, a mi m'agrada més la segona hora :)
Et convido a llegir la meva crítica: www.plaersdevida.blogspot.com

21 de setembre del 2011, a les 8:12

Comment by Cinealopareja.

A mi em va agradar molt! L'Elena Anaya sense paraules, Antonio Banderas també hem va agradar, encara que penso que Elena Anaya va ser superior. La recomano al 100%!

Publica un comentari a l'entrada