Blog Entry

Em trec el jersei

divendres, 6 de gener del 2012 by Marta M.Q. , under

Un altre any torno a estar davant de la pantalla a les 8 del matí d'aquest dia de Reis. Hi ha coses que no canvien, altres sí. A la nit de Cap d'Any, el restaurant al que fa temps que anem i que fa uns anys estava ple de gent i ambient, aquest cop estava pràcticament buit. La meva mare portava un complement de l'abric que pertanyia a la meva àvia i se'l mirava. Els mòbils, com sempre, no funcionaven per falta de cobertura i per col·lapse. "Sort del whatsapp", dèiem alguns al jardí de l'establiment. Jo pensava en les festes que hem fet durant tants anys a casa ma àvia, tantes celebracions allà que no recordo altra cosa, i que, per primer cop, aquest any hi hauria altra gent allà que ho celebraria per mi. Però, això sí, hem brindat moltes vegades perquè no deixem de tenir feina, amor i salut, i per tantes altres coses que no diem i recordem.

Bon dia de Reis!

5 Responses to 'Em trec el jersei'

6 de gener del 2012, a les 3:54

Comment by Elfreelang.

Bon dia de reis i bon any! amor , salut i feina les tres principals i que no faltin!

6 de gener del 2012, a les 4:37

Comment by noia de vidre.

Bon dia de Reis!!!

6 de gener del 2012, a les 14:45

Comment by rits.

i jo em trec el barret. Un post molt sentit. Bon any nou!

6 de gener del 2012, a les 16:27


Suerte del whatsapp, ni que lo digas! Espero que los reyes se hayan portado bien y me alegro que puedas disfrutar de trabajo, amor, salud y lo que no se dice :P Cambiar es inevitable aunque no nos guste.

Un beso!

12 de gener del 2012, a les 10:00

Comment by Jordicine.

Arribo tard. Espero que els Reis s'hagin portat bé amb tu. Un petó.

Publica un comentari a l'entrada