Blog Entry

Love story

dimecres, 28 d’octubre del 2009 by Marta M.Q. , under

M'encanten els estira i arronses, les paraules còmplices, les ironies amoroses, els pensaments telepàtics, els sentiments entreoberts, la pell encesa... l'amor latent. I ja amb el primer paràgraf de Love Story vaig sentir tot això, com una escalfor ja coneguda. És admirable veure com amb poques pàgines i amb un argument senzill es pot crear una història així de colpidora, propera i tendra. I trista, però també -i sobretot- molt divertida. Però sí, vaig tancar el llibre amb els ulls ben humits.

PD: Ara em toca seguir veient el film, que només he vist mitja hora però promet...

Fotografia: Ferdy on films

1 Responses to “Love story”

29 d’octubre del 2009, a les 5:04

Comment by Anna.

Carai, amb aquesta descripció m'has fet venir ganes de llegir el llibre! tot i que no sé si és del tot adequat per les Bridgets com jo! ;P

Publica un comentari a l'entrada