Blog Entry

Un matí sorprenent

dilluns, 8 de març del 2010 by Marta M.Q. , under

M'acabo de llevar i m'he topat amb dues sorpreses: que estan caient flocs de neu a la meva terrassa (però de moment no qualla perquè el terra està mullat) i que Avatar no s'ha endut més que les sobres dels Oscar i, per contra, la gran guanyadora ha estat En tierra hostil (el dia de la dona...). Però em sembla bé, ja que la pel·lícula de Cameron ja ha estat la gran guanyadora a les taquilles dels cinemes. La resta ja estava tot bastant 'venut', l'únic que m'ha decebut és que no ha guanyat La cinta blanca de Michael Haneke. I en segon lloc, però ho veia difícil, m'hagués agradat que sortís guanyador Colin Firth per A single man. I bé, així comencem la setmana!

Fotografía: El séptimo arte

7 Responses to 'Un matí sorprenent'

8 de març del 2010, a les 2:33


La cinta blanca es bastante comercial pero supongo que no lo suficiente para que se llevase el oscar. Por lo demás no he visto ninguna otra, bueno la de UP pero esa sí que no ha sido ninguna sorpresa.

ESTIKE

8 de març del 2010, a les 2:59

Comment by Aylos.

Jaja... jo visc a Matadepera, i aquí si que está molt nevat... de fet just ho acabo de comentar al blog! xd

Sobre los Oscar... Avatar comprende una gran producción artística, pero el guión y las actuaciones no son nada del otro mundo. Cameron siempre a sido de historias más bien usuales pero con gran profundidad en escenarios, fotografía y efectos. No hay de que quejarse, es el autor de "Aliens, el regreso" una de mis películas de ciencia ficción favorita, pero estaba claro que no iba a llevarse 9 estatuillas.

Con respecto a las demás, no se que decir... a fin de cuentas, los premios los otorgan unas pocas personas, que no por ello tienen más o menos razón. A mi hace tiempo que dejaron de interesarme estos festivales, tanto en cine como en música, dado que muchos grandes artistas se quedan a un lado sin ganar ningún premio mientras otros mucho más normales y predecibles se hartan de ganarlos.

Este año e disfrutado de pocas películas buenas la verdad, pero tampoco e ido tantas veces al cine como solía hacer. Creo que me gusta más comprar los Dvd's y verlos con tranquilidad en mi casa, con versión original y sin estar rodeado de gente comiendo palomitas. En fin, me alegro por Kathryn Bigelow y su equipo, han demostrado que no importa solo el 3D y la propaganda para ganar los reconocimientos de la academia.

8 de març del 2010, a les 3:25

Comment by Jordicine.

A mi em va agradar més 'En tierra hostil' que 'Avatar', però m'hauria agradat que guanyés la de James Cameron. Crec que la 'taquilla' ho demanava a crits, però vaja. Jo vaig apostar per 'El secreto de sus ojos' com a millor pel·lícula extranjera. Em va encantar 'La cinta blanca, però Darín i companyia s'ho mereixien. Per a mi és la pel·lícula de l'any. 'La teta asustada' no em va agradar massa i 'Un profeta' em sembla sobrevaloradíssima.

No m'agrada massa la Bullock -tot i que en aquesta peli està bé- però m'hasemblat bé que guanyés. N'estic fart que només es tingui en compte a actrius com la Meryl i es desmereixi a la resta. Jeff Bridges fa un paperàs.

Una abraçada, MARTA.

8 de març del 2010, a les 10:48

Comment by maria.

Que emocionant ara veure tot com ha quedat,les que han guanyat,les anècdotes,els vestits més bonics i els més lletjos...m'agrada molt.
Encara tinc pendent de veure "En tierra hostil".Tampoc he vist "Avatar", però un dels premis que m'ha agradat més, és el fet de que li hagin donat a la Sandra Bullock.^-^Que bé!

8 de març del 2010, a les 16:31

Comment by Elfreelang.

Bon escrit sobre els oscars! ei que si que ha quallat la neu i massa i tot! almenys on treballo! I Precious ha tingut algun premi? és que no he estat al cas...

9 de març del 2010, a les 1:02

Comment by La Llanterna Màgica.

Està bé començar la setmana amb sorpreses... Si de tant en tant això no passés, la vida seria molt avorrida!

9 de març del 2010, a les 3:00

Comment by Marta M.Q. .

Estike: Jo crec que El secreto de sus ojos és bastant més comercial que La cinta blanca, i per això ha guanyat. I a Up li tocava, clar! :)

Marc: Yo aún no he vist ninguna de Alien... Lo tengo muy pendiente. Yo pensaba que Avatar sería la gran triunfadora de la noche (como creo que la mayoría creía), pero ya está bien así. Ahora toca ver la de Bigelow, que era de las pocas que me quedaban por ver!

Jordicine: Jo ja et dic, encara tinc pendent la d'En tierra hostil. Jo pensava que guanyaria millor peli Avatar i millor directora la Bigelow, per compensar, però he vist que han anat més enllà. La d'El secreto... està molt bé també, no m'importa que hagi guanyat, però s'ho mereixia més La cinta blanca crec jo. Haneke és un gran director. La teta asustada la vaig veure fa uns dies i està força bé, però no al nivell d'aquestes dues. Estic d'acord amb tu amb això de la Bullock i en Bridges...estava cantat, però hagués preferit Colin Firth. Un petó!

Maria: Al principi creia que deies que havia quedat maco per la nevada!jeje. Sí, va estar interessant veure-ho tot (i sentir-ho) el dia després. Avatar està xula i en part també m'alegro per la Bullock (tot i que no he vist The blind side), tot i que ha fet pel·lícules qüestionables, però em sembla bé :)

Elvira: Gràcies! Sí, és que el post el vaig escriure ben d'hora pel matí, però després i tant que va quallar! :) Va guanyar Mo'Nique i també Precious va guanyar en la categoria de millor guió adaptat. Jo encara l'he de veure!

La Llanterna Màgica: Completament d'acord amb tu! Va ser un dia emocionant, un bon dilluns :)

Publica un comentari a l'entrada