Blog Entry

Los amantes del círculo polar

dimecres, 30 de març del 2011 by Marta M.Q. , under

Cuando hace frío la mayoria de las cosas van más deprisa o llegan antes, me refiero a las casualidades. Me encanta que haga frío.
Ya no quedan casualidades buenas. La culpa es mía, que las gasté muy rápido.

Todo caduca con el tiempo. El amor también. La gasolina del coche, por ejemplo: si olvidas que se va a acabar, te dejará tirado en medio del campo.
- Yo te voy a querer siempre, y si se acaba la gasolina me muero.

¿Tú conoces algo que dure siempre?
(Estoy esperando la casualidad de mi vida. La más grande).

4 Responses to 'Los amantes del círculo polar'

31 de març del 2011, a les 1:05

Comment by Jordicine.

Res dura per sempre, MARTA M.Q. Potser per sort? L'eterninat fa moltíssima por, com a mínim a mi. 'Los amantes del círculo polar' fa molts anys que la vaig veure i recordo que em va agradar força. Un petó i fins aviat.

31 de març del 2011, a les 2:23

Comment by Carme Rosanas.

Jo també la vaig veure fa anys i també em va agradar força i coincideixo amb en Jordi que és gairebé una sort que res no duri per sempre...

31 de març del 2011, a les 2:37

Comment by òscar.

Trobo l'eternitat, pel meu gust, massa llarga.

"Los amantes del círculo polar", i en general les pelis de Medem, se'm fan més aviat curtes.

31 de març del 2011, a les 13:26

Comment by Eva.

Que xulo el parràgraf que has escollit!

Publica un comentari a l'entrada