Blog Entry

Avui no sóc una baldufa

dilluns, 18 d’abril del 2011 by Marta M.Q. , under

No recordava el que era tenir una tortícoli d'aquelles fortes que no et deixen dormir. Ahir devia agafar un cop de vent, que en diuen, perquè a la platja feia molt d'aire i fred. Sembla que estigui trista, abatuda o, segons com, que sigui estirada i altiva, però la olor de reflex deu delatar que estic adolorida. Tinc ganes d'anar a córrer, de posar-me morena, de donar els regals que tinc amagats a l'armari, de marxar de vacances, d'una altra macro reunió d'amics veient el clàssic, de ballar i anar a dormir quan es faci de dia.

3 Responses to 'Avui no sóc una baldufa'

18 d’abril del 2011, a les 6:31


Puede que tengas razón y el Reflex ayude a no pensar mal. Ahora que parece que va viniendo el buen tiempo seguro que podrás hacer todo eso que quieres y mas!

Un beso! y suerte con el cuello ;)

18 d’abril del 2011, a les 12:07

Comment by Elfreelang.

Ui quin mal! a mi més que el reflex em va anar bé Calmatel! millora't!

19 d’abril del 2011, a les 6:51

Comment by Marta M.Q. .

Moltes gràcies noies! Avui sembla que ja estic força millor, tot i que el dolor que queda ha baixat a l'espatlla! Petons

Publica un comentari a l'entrada